čtvrtek 27. června 2019

Instagram




tak už v tom taky lítám... zatím jen pár dnů... k nalezení jsem zde.

Kontakt na blog jsem tam záměrně nedávala, protože ho vnímám jako víc soukromou záležitost.

Teprve asi před rokem jsem se připojila ke zbytku světa s FB... ten mne moc neoslovil...
A poslední dobou jsem pořád slyšela od Gabriela, mami proč nemáš instagram? Facebook už nikdo nepoužívá, musíš mít instagram... no, jiná generace :)


Po instagramu jsem docela toužila, kvůli fotek, moji vášni... Ovšem zvyklala mne info, kterou jsem někde četla , kde psali o tom, jak správně a úspěšně fungovat na instagramu. Zdůrazňovali, že instagram je sociální síť a ne galerie hezkých fotek.

No, já bych spíš brala tu galerii :(

Nicméně jsem do toho šla... Gabo chudák málem zešílel, protože, Gabo nevíš proč mi to dělá tohle, klikla jsem tam a ...? Co to je direct? Tady mám nějakou červenou tečku, co to je...   fakt to musí být jen čtverečky? ty filtry mají mizerné! proč má někdo červené kolečko kolem fotky? 

Jinak mám IQ docela vpořádku, ale ajťák ze mne nikdy nebude... jsem strašně pomalá a natvrdlá u všeho nového co na pc zkouším, přitom u něj sedím denně kvůli designu atd
Vůbec nechápu jak jsem se mohla naučit nějaké grafické programy.

Zatím, přiznám se,  mne na instagramu baví nejvíc právě ty fotky, jak se k sobě řadí a vytváří docela hezké koláže a příběhy...

Jo, a ještě ke komentářům min. příspěvku. Tak nějak obecně nefotím moc z našeho domu, protože jednak kovářova kobyla a taky visí ve vzduchu jestli bydlení tady nebo jinde, takže motivace potlačená a nic moc kreace zde nevytvářím. 

















































hezký den,


i.










1 komentář:

  1. Super zpráva, hned jsem si Vás dala ke svým oblíbeným :-)! Hana M.

    OdpovědětVymazat