úterý 28. července 2015

Barvy v létě...

 
... jo  jsem jeden z těch bláznů , kteří svou životní barevnici omezili na bílou , šedou, černou, plus barva dřeva nebo zemitá....
Nicméně jsou období, kdy mi dělají dobře barvy, třeba teď v létě tohle barevné nádobí nebo nějaké  textilie, ručníky apod.... a  jejich krása vyzní právě na pozadí černobílém...
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
tahle flaška na vodu makes me happy....
 

 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 tyhle neonové utěrky HAY miluji , dárek od drahé Jette...
 
 
 
 
co se týče letní vůně, dělá mi dobře toaletní voda " cool cotton " z řady CLEAN
 
 
 
hromada modrých ručníků, to je léto....
 
 
 

 
 
 

 

 
 
 
 
 Teď máme pauzu v našich procházkách přes ulici do bazénu k sousedům... já si užívám, že je opět vzduch, který se dá dýchat, že fouká vítr, že nemusím přežívat jen ve stínu nebo metr od klimatizace.... tu jsme před rokem , v zájmu přežití, nainstalovali pod střechu, kde se kumulovalo teplo, tak, že se tam už vůbec nedalo spát...
 Já vedro snáším špatně, vlastně vůbec... těch pár týdnů na severu je pro mě vysvobození...
 
hezký den,
 
 
i.
 
 
 

3 komentáře:

  1. Utěrky jsou perfektní!! A s barvama to mám naprosto stejně! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež mám tendenciu i chuť pridávať krásnu modrú...je to pre mňa taký malý súkromný kus more, pláže...

    OdpovědětVymazat
  3. Modrá je dobrá...celý život ju preferujem...
    ...aj tak sa mi najviac páčia tie neónové utierky od tety .-)

    OdpovědětVymazat