sobota 4. června 2016

15 a 6




tak jsem zpátky...

 pár týdnů jsem nepsala. Semlelo se kde co, ale o život nešlo ani o zdraví, když nepočítám to duševní, tak se vlastně nic až tak nestalo...

Začalo to v IKEA... tedy nejdříve skončilo a za podivných okolností... všechno to, co jsem o IKEA psala na blogu se mi až tak nevyplatilo, respektive vůbec... přispělo to k tomu, že jsem přišla o práci... děly se věci jako donášení nadřízeným... příspěvků, které jsem psala o IKEA,  spolu s dalšími cílenými info o mě... všechno bylo o závisti, včetně závisti přízně mé vyšší nadřízené apod.   

A tak si mě zavolali na konci zkušební doby a že je mě pro IKEA škoda, že tam stejně zůstat nechci... že mé snahy bych uplatnila v  Holandsku nebo Švédsku, ale ne v Ostravě, kde nikdo design nechápe a ani nechce, lidi tady chtějí jen levně nakoupit... tady je to jen obchod jako každý jiný, to ti nestačí.. stejně tady nejsi šťastná... jsi jako pták zavřený v kleci... slečna z personálního mi podala výpověď se slovy tady je škoda tvého talentu... tak jsem si sbalila věci a šla...

Ale jen tak easy to nebylo... škoda mého talentu , to je sice hezké, ale ta práce pro mě byla v současné situaci hodně důležitá... V IKEA jsou velmi nízké platy, ale i ten nízký se momentálně velmi hodil.

Strasně jsem chtěla okamžitě psát příspěvek a na plnou hubu,  jak to všechno probíhalo.... potom  jsem brzdila, snažila jsem se  ovládnout .... proto jsem raději nepsala vůbec... určitě přijde doba kdy napíšu víc...

Nedívám se na české seriály, protože mi připadají odtržené od reality, plné podvodů, podvrhů a intrik.... najednou mám pocit, že od reality jsem vlastně byla odtržená já... tyhle svinstva se fakt dějí... 

Všechno jsem to ještě nepobrala, nerozchodila, nerozdýchala... chce to čas, jako každý negativní zážitek....

Sem tam určitě nějaké IKEA postřehy napíšu... teď už můžu :)  

...ten nejzákladnější a ten co jsem tam nejvíc nemohla překonat je to, že vše přichází ze Švédska, vše co tam vidíte, i to jak vypadají roomsety... každý obchoďák si je jen lehce dekoruje a přizpůsobí prostoru.
Takže práce v IKEA pro kreativní, tvůrčí lidi moc není a pro designéry už vůbec ne... ale i tak mě ta práce v něčem bavila, o interiéru to aspoň trochu bylo a myslím, že mi to sedlo víc,  než kdybych v masně krájela salám nebo na úřadě razítkovala lejstra..
Věděla jsem, že nezůstanu roky... ale momentálně jsem zůstat hodně potřebovala...

K psaní o práci v  IKEA se ještě  určitě x krát vrátím.

Následovala snaha řešit moji životní sutiaci, tu soukromou, partnerskou... snaha rozseknout  něco co už roky nefunguje.... co mě tíží a nedovolí normálně v klidu žít... nepovedlo se... takže zase s ním , ale stejně sama...toužím , aby to jednou bylo zcela sama, tedy já plus dva...

Další story posledních týdnů, teta Alenka...
... řekla jsem co si myslím o určité věci a těžce jsem narazila až tak,  že komunikace žádná a další obrovské zklamání....

A pak se ještě přidalo kde co a já jsem nakonec už měla strach i vyjít z domu, aby na mě, teď skoro v létě nespadla třeba lavina... přišla vlna slz, nekonečných... pořád jsem myslela na moji švédskou tetu, vždycky říka brečet brečet, musí to ven... takže šlo... snad všechno...
... prostě se teď docela sralo... ale jak jsem psala na začátku nešlo o život, takže.... čekám na ten odraz od dna a stoupání vzhůru...

Mezi tím vším moje děti milované už 15 a 6... takže oslavy a můj obrovský údiv, jak ten čas letí... je neskutečné, že to moje nedávno ještě mimino jde v září do školy a můj malý chlapeček je dnes o hlavu vyšší než já????

Takže tímto hlásím, že žiju... a píšu dál...

hezký večer,


i.
















































































































33 komentářů:

  1. INUŠKA, je mi to luto... ale zaroven som rada, ze ste sa konecne ozvali a ze neslo o zivot a ze su vase deti v poriadku...
    Ta IKEA vám podla mna krásne sedela, drzala som vam palce.. škoda.. Ale vsetko je tak, ako ma byt.. urcite caka na vas nieco ovela lepsie... a ide leto, tak si aspon budete moct uzit cas so svojimi skvelymi detmi bez odbehovania do práce... :-)
    Bude vam fajn, uvidite, ze to bude krásne, vydarené a stastne leto :-)
    VELA SLNECNYCH a POKOJNYCH dní vám želám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Inko.Rozumím Vám,někdy je to hodně těžké.Ale máte milující a zdravé děti a to je to nejvíc.Já si vždy říkám,že každý kopanec do zadele,Tě postrčí o krok dopředu!Věřte,bude líp.Moc Vám to přeji.Jarka.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Inko, jsem tak ráda, že jste zpět:-) Říkala jsem si, co s vámi je. Moje sestra říká, na posraného i haj.... spadne. Odrazit se od úplného dna je strašně důležité a vy to zvládnete. S tetou se časem vše urovná. Každý člověk má někdy pocit, že už nemůže bát hůř a ono někdy i je. Myslím na vás a všechno, i to špatné, co v životě zažijeme,má svůj důvod. Když nevyšla Ikea, čeká na vás něco lepšího:-)) Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy je taková bouře potřebná a očistná. Až s odstupem času si mnohdy uvědomíme kam nás to posunulo nebo jaké důležité životní změny jsme díky tomu učinili. Neztrácejte odvahu a důveřujte cestě, po které jdete. Je vaše a je správná. Zase bude líp. Držím palce Inko. Darina

    OdpovědětVymazat
  5. Milým deťom všetko najlepšie!!
    Nádhera na fotkách, IKEA v tebe stratila to pravé...
    Krásne leto, buďte zdraví, a požehnávam to pravé...vo vás!!!:-))))

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palečky,fandím vám,obdivuji.Je mě 65let a to donášení...mě provázelo celým životem a doplácela jsem na to.Asi je to v této době ještě horší.Určitě bude líp,jste šikula.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, já jsem si říkala, zda nejsi příliš otevřená, co se týká práce, právě proto, co jsi popsala. Možná, zkus ten home staging. Přála bych ti, aby se vše v dobré obrátilo a ty si mohla říct, že děkuješ všem závistivcům, kteří tě posunuli dál. Držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavu vzhůru. Bude líp.

    OdpovědětVymazat
  9. Aby něco nového mohlo začít, musí něco jiného skončit...
    Zdraví a hodně štěstí přeje Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  10. Inko, říkat, že bude líp, ti asi nebudu, protože nevím, ale věřím, že bude. A jak tě tu víc jak rok sleduji, tak vím, že se zase vyškrábeš a postavíš zpříma :-)
    Drž se a nepropadej tomu. Jak by řekla jedna moje dobrá kamarádka, všechno přichází a odchází, kdy má :-)
    Hezkou neděli
    Reny

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Inko, už jsem tě tu moc postrádala. Drž se, prosím. Škoda, že nejsi někde blíž, objala bych tě a řekla ti to osobně. Takhle objímám na dálku. Když něco končí má to tu výhodu, že něco nového začíná. Hodně sil, Zuzka

    OdpovědětVymazat
  12. Ach jo. Bude určitě líp!Držte se. Vaše čtenářka Martina

    OdpovědětVymazat
  13. ..tak to je skvělé, to je nejlepší z možných scénářů, co se s tebou stalo :) člověka musí nejprve všechno opravdu na.rat a aby zjistil co opravdu nechce a mohl začít jít za tím co chce..často ale jsme zvyklí vydržet nemožné, ze strachu ze změn, co by bylo pak..tak nám Vesmír pomůže tím, že se nám všechno to co žijeme neradostně, silou vůle, tak nám to podělá:) abychom měli šanci na nové...a to ti moc přeju, to nové, radostné :) http://abraham-hicks.cz/ http://www.databazeknih.cz/knihy/pozadej-a-je-ti-dano-35060 myslím, že je právě ta chvíle uvidět všechno jinak:) Káťa

    OdpovědětVymazat
  14. Inka, veľmi vám rozumiem a prajem všetko dobré, nech je už len lepšie. držte sa. Som rada, že ste späť, veľmi rada vás čítam. krásne dni vám. Janka

    OdpovědětVymazat
  15. ...je to drsné, ale i pád na držku je pohyb vpřed...
    děti jsou krásné, zdravé, chytré, vy mladá a kreativní, přeji vše dobré do dalších dní...
    jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Smutné čtení. Ještě horší než práce jsou ty mezilidské vztahy, to člověka vydeptá. Držím palce ať je líp!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  17. Všechno zlé je pro něco dobré-se říká-sice na všem zlém to dobré nenacházím, ale snad se to brzo všechno v dobré obrátí. Dětem všechno nejlepší k narozkám-mám stejně starou holčičku, která jde do 1.třídy,tak přesně vím ty pocity:)
    A jsem ráda, že jste všichni v pořádku:)Pavla

    OdpovědětVymazat
  18. Bohužel otevřenost se u nás nenosí. Zejména ve velkých korporacích. Teď tu Ikeu budu nesnášet ještě víc. Pro mě je to přesně tak, jak ti řekli. Tady si jen lidi chtějí levně nakoupit. V tom je právě ten obrovský rozdíl mezi severskými zeměmi a námi, kde přijdeš o místo, protože každej špicuje a bonzuje. Design nedesign.
    Být tebou udělala bych si webové stránky a začala přes blog podnikat. Oslovit realitky, jestli nechtějí home staging u bytů, které prodávají, atd.
    Přeju hodně štěstí tobě i tvým krásným dětem!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, souhlasím s Lucií. I zájemce o návrhy interiérů byste jistě měla. Já si třeba tajně myslím na to, že až jednou konečně koupíme nějaký byt, požadám Vás o vyřešení designové stránky věci :-) Mějte se báječně, Míša

      Vymazat
  19. Co Tě nezabije, to Tě posílí. Máš dvě nádherné zdravé a šikovné chytré děti, střechu nad hlavou, talent, který Ti vlastně i v té Ikee "někdo" záviděl a kterým se jistě uživíš! Jsi dobrá máma a jistě přijdeš na to, co dál! Vše se stane v pravou chvíli! A ty závistivci Tě něco naučili, proto jsi je ve svém životě potkala!Moc Ti držím pěsti , gratuluji oběma dětem k narozeninám a těším se, že příští příspěvek bude o tom novém ...lepším.... Drž se!Marcela

    OdpovědětVymazat
  20. Závist je věčná. Vždy mě překvapí, jak lidé dokáží mnohdy závidět i věci jako nemoc apod. Držím palce, aby bylo líp.

    OdpovědětVymazat
  21. Bože, Inko! Já na vás myslela, že jste už asi vyjeli na cestu směr sever, a nemáte přístup na net, když nic nepíšete. A místo toho tohle! No nemáte to jednoduché. Ale máte skvělé děti a ty vás podrží. Přeju jen to dobré. Peťula

    OdpovědětVymazat
  22. K tomu všemu není moc co napsat... Mezilidské vztahy, hrůza, všude... Jsem vděčná, že mám několik opravdových přátelství, jinde nic nečekám, tak už nebývám zklamaná. A rodina, ve Vašem případě děti... A zdraví... Když to je, furt je to super... I tak si občas sama pobrečím :-). Hodně sil přeju, podle mě jste opravdu skvělá! Hana M.

    OdpovědětVymazat
  23. Inko, jak už napsali všichni v předchozích komentářích - závistivců je mraky. Věřím, že najdete práci, která vás nejen zajistí, ale bude i bavit. Bohužel, slušných, chytrých lidí, co nedonášejí si často v zaměstnání neváží. Jen se tak divím, proč se vedení obklopuje podrazáky, protože nikdy neví, kdy půjdou proti nim. Držím palce. A pište bez obav, jak to v Ikee chodí.

    OdpovědětVymazat
  24. tak to je teda masakr....lidská závist je neskutečná, že na tohle má někdo žaludek ? :-( nechápu...

    OdpovědětVymazat
  25. Inko, šťastnou cestu a už odepisuju na mail:-) Objímám T!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Už jsem měla strach co je s vámi , hlavně že jste všichni zdraví, všechno špatné je k něčemu dobré. Hezké další dny a věřte, bude líp :)

    OdpovědětVymazat
  27. Už W. Churchill řekl: "Jen děti, blázni a velmi staří lidé si mohou dovolit mluvit vždy pravdu."
    Je to smutné a chápu, že to bolí. Upřímnost se tady nenosí a je s podivem, jak se v té naší kotlině daří intrikám, závisti, domýšlení a pomluvám. Jak ti rozumím♥
    Veliké objetí♥
    Brzy načerpáš sílu k odrazu. Sever čeká:-)



    OdpovědětVymazat
  28. No konečně :-))) Každý den "nakukuju" a nic, tak jsem si říkala, že se asi něco děje...držím palce, ať je lépe a máte štěstí už jen na samé prima lidi...znám to z předchozího zaměstnání, když ti, co pracují nejméně, umí svoji práci neuvěřitelně prodat a ještě zvládnou intrikovat...tak se držte a krásné dny...Míša

    OdpovědětVymazat
  29. Držím palce! Na vše!
    Dana

    OdpovědětVymazat
  30. Ja som sa rozhodla po 15 rokoch zmeniť prácu.....odísť o dom ďalej....a človek by neveril, čo moja správa o odchode vyvolá u kolegov...presne sa ukázalo, čo je v srdci každého jedného...kto dokáže priať, kto závidí, nepraje...pre mňa obrovská skúsenosť....

    Verím, že na Vás čaká niečo oveľa lepšie.
    Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  31. Když vás někdo na..re, dá vám tím ohromnou sílu, tu je nutno hýčkat a užít ve svůj prospěch. A na závěr mu ani nemusíte děkovat.Přeji vše dobré, píšete moc hezky, bylo by škoda přijít o vaši otevřenost.

    OdpovědětVymazat
  32. Inko, dlouho jsem tu nebyla.... Taky si řeším nějaké věci - soukromé i pracovní... Moc ti držím palce, ať je všechno brzo v normálu a ty jsi šťastná.
    Máš krásné a úžasné děti a ty jsi taky skvělá ženská, tak určitě brzo bude všechno tak, jak má být...
    Přeji hezké léto. Hned bych vyrazila s vámi na sever...
    Šárka

    OdpovědětVymazat