sobota 12. prosince 2015

Po delší pauze...

jsem zpátky......
 
už je to docela dávno, co  jsem si sedla k psaní nového příspěvku a koukala jak vyjevená, že k tomu poslednímu, kde se rozjela sáhodlouhá diskuze,  přibyl večer ještě další asi padesátý komentář. Takový, že jsem celý poslední příspěvek musela odstranit... a ten co jsem chtěla zrovna psát, o Meat Design Ostrava zůstal viset v konceptech...
 
 Po přečtení se odehrálo to, co jsem myslela, že se stane možná za x let, za spoustu let až mi jednou dojde inspirace...
Inspirace mi nedošla, ale odvaha ano. Ten komentář psal někdo , jak uvedl / uvedla /... kdo žije na naši ulici... ta žena škaredě a velmi zle útočila na mě a mé obě děti...
A v tu chvíli se to stalo... první myšlenka, která mi proběhla hlavou byla:  končím! ... končím s psaním blogu....
 
S mými nejbližšími sousedy na ulici mám ty nejlepší vztahy... naše děti nám tady spolu vyrůstali a žijeme tady jako jedna velká rodina...
Dál pod námi je spousta dalších domů... kamarád mi chtěl zjistit odkud to přišlo, já to raději nechtěla vědět....
Není to důsledek nějakého konfliktu, protože žádný nebyl... je to důsledek lidské závisti...
 
 A potom to přišlo, najednou mi došlo odkud vítr vane... a potom mi taky došlo, že kvůli člověku, který řeší svůj problém tímto způsobem psát určitě nepřestanu...
 
Nikdy jsem nic takového nezažila, těžko to zvládám... vlastně vůbec nezvládám pochopit, že se něco takového může dít... za tu danou osobu se budu modlit, aby se dokázala vysvobodit od závisti.... a nenávisti...
 
Vím, že se to stalo i jiným blogerkám, že se na ně někdo pověsil a taky , že tohle stálo za koncem několika blogů...a už chápu proč většina zahraničních blogů má monitorované komentáře...
 
Můj blog byl hodně o mém soukromí... pokusím se najít cestu psaní, která by o mém soukromí až tak nebyla... zatím mě nenapadá jak to udělat...
 
A co je u nás nového?
 Mám konečně napečeno... peču jen tři druhy cukroví, ale metráky... a protože se v tuhle dobu kolem Vánoc fakt ládujeme hodně sladkým, tak se snažím aspoň trochu zdravěji... takže peču jen ze špaldy a používám třtinový cukr nebo rýžový sirup.
 
Většinou před Vánocemi  odjíždíme někde na hory a tak máme ve zvyku stromek dělat hodně dopředu... letos nikam nejedeme, ale stromek i tak už stojí...
 
Máme umělý, pořád stejný už patnáct let... nemám v tom jasno, kouzlo živého stromku je nepřekonatelné, ale zase ten pocit jak dlouho chuděra roste, aby ho pak setnuli pro pár dnů potěšení... no zkrátka nevím...
 
Annika pomáhá co může, peče v troubě Maileg pro zajíce a králíky, dekoruje stylem ani kousek nazmar, hlavně na svém malém stromku...
 
Všude zmatek a nepořádek. Každý rok to probíhá stejně, vykrámuju spoustu dekorací a Vánočních ozdob a pak se tady všude válejí spoustu dní, protože nevím co kam dát... Většinu potom zase sbalím do krabic a použiju jen něco málo...
 
Atmosféra zvláštní bez sněhu a mrazu... v kuchyni otravují mouchy ještě i v prosinci, tohle přece kdysi nebývalo...
 
Zařizuju, organizuju co se dá, protože po Novém roce bude času už málo... nějaké projekty plus veliká změna od února... nastupuju do práce... na poloviční úvazek, ten úplně nejlepší, aspoň v to doufám... ale o tom až příště...
 
hezký večer,
 
i.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 

 
 

 
 

 

 
 

 
 
 

 
 
 

 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 
 

 

 

 
 
 

 


36 komentářů:

  1. Žádný modlení, ale nakopat babu do zadku! Taky mám "obdivovatelky", které čas od času vyskočí, píší komentáře pod různými jmény a společně mě kamenují. Už se nedám a normálně je pošlu do háje. Kdyby ony měly vystoupit pod svým jménem a napsat o sobě pravdu - tak by to nepřežily. Nemají odvahu, jen potřebu škodit. Vždycky pak několik týdnů komentáře schvaluju, pak mě to přestane bavit a nechám pod článkem všechno. Blog je vždycky risk. Hezký Vánoce přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím. Sú to takí ľudia, ktorí aj keby si nepísala o povahách detí, tak by si našli dôvod, prečo by ťa hejtovali (všímaš si, ako idem s dobou?) Áno, toto slovo sa v súčasnosti veľmi často vyskytuje na internete a to preto, že je množstvo ľudí, ktorí nenávidia druhých a závidia im. Hoci aj to druhé slovo - závidieť, používa zase druhá skupina ľudí vtedy, keď nie sú schopní a ochotní prijať nejaký iný názor. Nebola by som si spomenula, aký článok si vymazala, ale pomohol mi Bloglovin. Prajem ti pekné nedeľné popoludnie!

      Vymazat
  2. Milá Innaio,

    děkuju za fotky, jste šikulkové. Vypadá to na pečení z pohádky, i malá pomocnice. Myslím, že jste si vybraĺa řešení situace pro Vás nejlepší. No a pro mě vlastně taky, Váš příspěvek mě vždycky osloví. Díky, krásný advent a požehnaný vánoční čas celé rodině a celé ulici. Jiřina

    OdpovědětVymazat
  3. Lehce se to píše, hůře se to dělá: nenech si tím kazit náladu a už vůbec ne, přestat kvůli někomu dělat to, co Tě baví.

    Někde jsem četla, že všichni lidé mají sny. Ale díky své pohodlnosti si je přestanou plnit.
    Chvilku je klid a pohoda, ale nesplněné sny v nich začnou hnít. Ti lidé pak začnou být zlí na své okolí, rodinu, pak i na sebe.

    Šťastný a spokojený člověk štěstí přeje, nezávidí. Já Vám všem přeju krásné Vánoce, plné pohody a klidu. O tom to nakonec je :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím a přeju hodně energie!!Jste svá a žijete si po svým, ještě máte odvahu o tom všem psát. Moc Vám Inko fandím, obdivuju a držím pěsti, ať to všechno překonáte!!Jenom prosím Vás pište, nepřestávejte!!Užijte si pohodové a hlavně Vaše rodinné vánoce. Vaše Katka.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, já si už ani nepamatuji, o čem ten článek byl, že mi paměť neslouží, ale asi to není jednoduché. Vím, že někdy opravdu holky přejdou na moderované komentáře. No, takové lidi nezbývá než politovat a poslat jim hodně lásky. Krásné fotky. Máte krásný stromeček, zdobíme podobně :-)). Krásný zbytek adventu přeji, jako i příjemně prožité Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  6. Nezbývá mi, než jen souhlasit s předchozím komentářem Lucie, tak tak, tak to je! Nenechte se nikým a ničím otrávit, dělejte to, co dělá radost Vám a co dělá radost i nám, kteří se vždy moc těší na další příspěvek. Krásné Vánoce všem dobrým lidem. Zdraví Lu z Moravy.

    OdpovědětVymazat
  7. Nenechte se odradit a pište dál. Lidská závist je prostě hnusná vlastnost...

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že jsi zpět. <3 A souhlasím s Lucií do puntíku!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už se mi stýskalo, vítej zpět♥!
    PS: Někdy to chce hroší kůži:).

    OdpovědětVymazat
  10. Inko má milá, konečně:-) jsi zpátky!! Mám radost. Doma to máte krásné, stromeček kouzelný.
    Mějte se fajn
    T.
    P.S. Opět dlužím mail... Ale snad už... Objímám

    OdpovědětVymazat
  11. WOW!!! Gratuluji k vybornemu rozhodnuti, podle me spravnemu, uz jsem vam chtela psat i mail, at nekoncite, protoze me napadlo, ze se nejaky neprijemny komentar objevil a odradil vas. Ale hura, jste tu a pekne ve forme:-).
    Stromek na fotkach z dalky vypada jako zivy, je krasny, pekne ozdoby.
    A "zavidim" tu misu z travy z Ikea, na me nezbyla:-(, je uzasna.
    Mate pekne cukrovi, ja mam kazde linecke kolo jine nez to druhe, ale neva:-).

    Jde od vas pohoda, nenechte si ji zkazit a vzit.

    Gratuluji tez k praci a budu se tesit na pokracovani.
    Hezky vecer.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  12. Konečně jste zpátky Inko, to je fajn :-) Vidím, že u Vás už je ta pravá vánoční atmosféra, moc hezké dekorace i stromek, užívejte si klidné adventní dny a na takové lidi se zvysoka....... Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. To je fajn, ze jsi to nepolozila. To by akorat mela pani rejpalka radost. Vanoce mate krasny. Je z nich citit ten sever, ostatne jako z celyho domu. Jsem rada, ze jsi zpet a uz se tesim na novy "pikosky" od vas.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky,je to všude stejné,na mmb,na modré střeše,blocích...,je to o lidské závisti.Jsem ráda,že jsi se takhle rozhodla.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Inko, hrozně moc děkuji za toto vaše rozhodnutí. Stalo se mi něco podobného a přimělo mě to s tím seknout... Tolik nepochopitelné zášti je mezi lidmi a závisti, netolerance. Udělala jste mi neskutečnou radost a moc vám fandím!!!! Mějte krásné dny a teším se na další příspěvek! Zuzka

    OdpovědětVymazat
  16. Jupí, že jste zpátky. Nejvíc mně děsilo, že se mohlo stát něco opravdu vážného. Tohle je nepříjemnost, která člověka vyvede z míry.... je to prostě život. Blog je krásný, inspirativní a moc mi chyběl. Blahopřeju k novému zaměstnání a užívejte sváteční čas. Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Počasí mně také nesedí, pořád si vybavuju, jak jsme jako malí dostali hrablo a shrabovali sníh. Začalo se šeřit, zvláštní vzduch, jak se topilo uhlím, zima nám začala zalízat za pletený rukavice olepený sněhem... Dneska super materiály - neprofouknou, nepromoknou,... a venku 10 na nulou :-). Hana M.

    OdpovědětVymazat
  18. Pekný čas očakávania vospolok, Inka !

    OdpovědětVymazat
  19. Inko, nejkrásnější fotky letošních Vánoc..děkuju za ně!!!! pa,Káťa z Teplic

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Inko,
    jsem moc ráda, že jste blog nepověsila na hřebík, chyběla by jste nám !
    Gratuluji k práci a těšm se až poodhalíte oč jde.
    Stromeček je nádherný.
    Přeji krásně prožitý Adventní čas a těším se na další psaní.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  21. Ty látkové preclíky jsou úžasné!!!! Homemade? Jinak teď jsem četla článek o výrobě umělých stromečků.. prý na výrobu jednoho stromečku se vyprodukuje tolik CO2 jako živé stromečky za celý lidský život vyrobí kyslíku... a taky že stromečky jsou ze školek.. Každopádně výzdoba super! A recept na ty kolečka by nebyl? Markéta P.S. Jsem ráda, že jste zpět a taky se těším na článek o Meat Design...

    OdpovědětVymazat
  22. Přesně jako Lucie, nesmíme se jich bát a pěkně si to s nimi vyříkat. Ale chápu, že je to těžké, hlavně, když se to týká dětí a děsný je, že je to někdo z tvého okolí ....
    Krásné a pohodové Vánoce tobě i tvým dětičkám a jsem ráda, že jsi zpět :))

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Inko,
    už se mi stýskalo. Denně jsem vyhlížela a doufala a už jste zase tady. Mám radost.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  24. Ty ozdoby na stromku jsou úplně nej... tak obyčejné a přitom tak mile vypadají. Na tu babu bych si došlápla, ono se vždy tak nějak ukáže, kdo že to vlastně chce škodit, někdy se husa potrefená ozve sama. Kolečka jsou zlatá a hned bych ochutnala! Krásný adventní čas, bez migrén a blbek!

    OdpovědětVymazat
  25. Díky, že jste se nenechala odradit. Mám to tu u vás ráda, i když nekomentuji. Tak dnes komentuji, ať víte, že těch, co je jim tu u vás dobře, je mnohem (mnohem) víc. Martina

    OdpovědětVymazat
  26. Inko, Vaše Annika má stejnou zástěrku, jako měla naše dcera, když byla přesně v tomto věku :-) a ráda pomáhala... Máte hezkou adventní a vánoční atmosféru, proto UŽÍVEJTE si života a nenechte se v žádném případě zastrašit nebo odradit - závistivci a negativní lidé byli jsou a budou (vím o čem píši, mám to bohužel v rodině)!

    Monika
    P.S. Moc se těším na další příspěvky!

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem ráda, že jste zpět a gratuluji k nové práci. Hlavně neztrácet optimismus. Bude lépe. Hanka

    OdpovědětVymazat
  28. Vítejte zpět, bezva!!!!!!

    P.S. Moc mně baví Annika, jak si ustlala pod stromečkem:-)

    OdpovědětVymazat
  29. Tké díky, že jste se nenechala odradit. Mám váš blog moc ráda a miluji zprávy a fotky z vašeho cestování Severem. Také jsem denně vyhlížela a jupí jste zpátky. byla by to škoda kvůli jednomu závistivému škodiči.Ten se trápí sám. bohužel takových lidí je hafo a ve finále je mi jich líto. ONI se užírají. A tak je to jejich boj a byla by to škoda, kdyby jste skončila. pevné nervi a hezké svátky vánoční, hodně pohody, zdraví a radosti z vašich dětí.

    OdpovědětVymazat
  30. Jéé konečně zase příspěvek, už jsem se těšila na krásné fotečky a nové zprávy o Vás. Katka

    OdpovědětVymazat
  31. Vždycky se těším na vaše fotky a příběhy odkudkoliv. Jsem ráda, že jste se rozhodla psát dál. Přeju vám hezké dny a radost ze života.

    OdpovědětVymazat
  32. I'm proud of you my dear sister! It's wonderful to see your new blog post and beautiful photos. Love and miss you!

    OdpovědětVymazat
  33. Dobrý den Inko. Váš blog čtu a velmi se těším na každý další příspěvek. Normálně nekomentuji ale dnes cítím potřebu vás povzbudit a poděkovat, že jste to překonala a k mému velkému potěšení budete blog psát dál. Přeji vám i vašim dětem krásné Vánoce a ať se vám v nové práci daří. Darina

    OdpovědětVymazat
  34. Inko, máte pro mě neuvěřitelně krásné fotky...úplně kouzelné... "pravidelně" jednou za čas k Vám nakouknu a u té nádhery se rozplývám....a vydrží mi to vždy ještě pár dnů....máte kouzelné oko - vidíte obyčejné věci neobyčejně a díky vám i my.
    Přeji Vám i Vašim dětem do dalšího roku vše dobré, hodně zdraví, úspěchy a šťastné lidi kolem Vás ! Michaela

    OdpovědětVymazat