pondělí 8. května 2017

Máme se...


pampeliškově :)

Bacily nás opouštějí, konečně je líp... 

Těšíme se do Švédska moc moc... ještě zbývá dodělat dva projekty, několik mnoho všeho možného z nekonečného seznamu  a  můžeme odfičet na sever....

Naše zahrada a louka je plná pampelišek, to jsou chvíle kdy je mi jedno, že z trávníků už zbyl vlastně jen plevel... pampelišky milujeme, je to krása!




















































































































Naši kočičáci s námi chodí na procházky jako pejsci. Jsme na terase, jsou tam s námi... jdeme se projít na louku, jdou s námi a zase zpátky domů....

















































































































































































naše louka, to je krása... ten prostor a to kvítí divoké! Už jsem o tom psala několikrát, nejsem moc květinová... ale luční kvítí, to je zkrátka nádhera, miluju všechny ty divoké krásky! Těším se do Skandinávie na nekonečné louky, moře vlčích máků.....

































 











Anni miluje Káju od Marušky.... je to úžasný pes, náš miláček. A mít ji na chvíli u nás na zahradě je pro Anniku jako sen... 























































hezký den,

i.























19 komentářů:

  1. Krasne!Kdo se bude starat o kocicaky az budete na cestach,budete jim chybet urcite�� Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlouho čtu vaš blog a moc se mi libi.Švedsko asi hodně milujete,uplně vam rozumim.Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Napadlo mne totéž...co bude s kočičkama, pojedou s Váma? Nebo bude hlídat Maruška? Máte krásnou louku -zahradu. Moc zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky, pampelišky mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, kde jste se ztratila ?? Ráda Vás čtu a chybí mi Vaše psaní......
    Linda

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že jste se odmlčela, moc ráda na váš blog chodím.

    OdpovědětVymazat
  7. je tu mrtvo-škoda...držíme Inko pěsti, ať se dáte dohromady..

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, chybí mi vaše přpíspěvky, hezky se to četlo. Žádná póza, prostě co život přinesl a odnesl. Radosti i strasti a k tomu spoustu inspirace a zajímavého designu.
    Tak aspoň takto pozdravuji a snad zase někdy...
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  9. Inko, doufám že jste v pořádku, prosím pište dál, moc ráda jsem Vás četla !!
    Peťa

    OdpovědětVymazat
  10. Inko mocráda jsem četla Vaše příspěvky -těším se na další.Věřím, že jste prožili krásné léto na Vašich milovaných místech a brzy se dočteme krásné vyprávění.Moc zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  11. Pořád doufám, že o Vás znovu uslyšíme.

    OdpovědětVymazat
  12. Inečko, i já se přidávám. Čekám na další příspěvek. Opatrujte se, Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Inko,
    moc tu chybíte....
    Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Paní Inko,kam jste se poděla?Moc ráda jsem si chodila na Váš blog číst,doufám,že jste v pořádku a brzy se nám vrátíte.Přeju stěstíčko a zdravíčko celé Vaší krásné rodince.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný rok 2018 a brzo se vraťte, moc chybíte. Marie

    OdpovědětVymazat