středa 10. srpna 2016

Úlovky....



z Dánska, Švédska.... vybaluju až teď... dovezla jsem si jen pár drobností, ale radost z nich mám ohromnou...
Největší z další staré dřevěné bedny z blešáku...

Zkouším něco od kosmetiky Meraki, face peeling mě zatím zklamal... tak si říkám, jestli to není jen o designu obalu... Meraki, House doctor a Nicolas Vahé je něco jako jedna firma, design absolutně krásný, snad i to co je uvnitř bude stát  za to, myslím Meraki kosmetika...

Každý rok jsem si vozila přírodní kosmetiku z Dánska Bade Anstalten, nemá tak lákavé obaly, ale dokonalý obsah. Tuhle značku založila Thajka, která žije v Dánsku... začínala doma v kuchyni a testovala na kamarádkách...
Dnes má svou značku, prodává v celém Dánsku v přírodních a design shopech....

a proč moje odmlčení v posledních týdnech?
Moje nadšení po návratu, energie a radost, jsou momentálně tak nějak pryč.

Zamávalo se mnou tragické úmrtí v rodině, které jsme po návratu prožívali...

nějak hluboce se mě to dotklo a připomělo všechny ty hrůzy, které jsem v životě prožila, ztráta mých nejbližších, všechny ty stresy a hrůzy ve špitálech....

Do toho jsem chytla podivnou virózu,  únava a teploty, které nikdy nemívám, takže 37,8 pro mě byla horečka, stále bolesti v kříži... do toho si Anni dva týdny stěžovala na bolest nad očima, kolem očí a na kde co... tak jsem s ní lítala po doktorech, do toho strach co se to se mnou děje... Gabo na campu, díky Bohu za pomoc sousedů, kamarádek...

.... každou noc jsem vypotila litry, zhubla několik kg a strašně jsem zeslábla...

Anni už nic nebolí, mě taky ne, viróza je pryč, ale všechen ten strach se mnou tak zamával, že se mi po x letech vrátily panické ataky, což mě strašně vyděsilo. První jsem chytla po smrti mého bratra, před mnoha lety....pak ještě několikrát, vždy ve spojení se strachem z nemoci, vyčerpáním apod. Za posledních 12 let žádná nebyla....

A tak se  z toho snažím nějak hrabat ven, psychoterapie atd.

Stojí mě to docela hodně sil, ale věřím, že brzy bude líp...



hezký den,

i.






























































































































28 komentářů:

  1. Inuško:-) Jsem ráda, že jste zpátky. Chyběla jste mi:-) Životní houpačku zažívá snad každý z nás. Věřte, že to bylo dno a právě jste se odrazila. Každý den stojí za to... Jsem ráda, že jste:-) Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  2. Taky na Vás myslím a ráda čtu Vaše příspěvky... držte se! :) Peťka

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím jestli jeden komentář alespoň trochu pomůže, ale držím palce, aby bylo zase dobře. Kdybych mohla, naložím na kamion spoustu sil, energie a dobré nálady a pošlu k vám domů, aby jich byl plný dům.
    Po těžkém období vždy přijde to lepší, i když to tak někdy nevypadá.
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Držte se, určitě bude líp.
    Krásné úlovky, jen mě překvapilo množství černé.
    Bydlení máte absolutně snové.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ino, držte se .... bude líp .... jen to chce nechat přebolet a čas .... spoustu času .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Každou chvíli jsem nakukovala na blog, jestli bude nový příspěvek. Hurá, tak jste zpět a určo bude líp. Tak si užívejte nových věciček, léta a vůbec. Bohužel i špatné zprávy k životu patří, jen je nějak přežít. Tak držím pěsti. Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  7. Drž se a opatruj , děti Ti dodají sílu a energii, bude líp,moc bych Ti to přála! Nákupy super, hvězdné koberce, bedna i to ostatní .... Zase bude svítit slunce, panika bude pryč.... objímám Tě na dálku, kéž by to mohlo pomoci. Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Objímám a jsem s Vámi, vždyť víš... T

    OdpovědětVymazat
  9. Inko, drž se. Je to běh na dlouhou trať. Vím, o čem mluvím, více v mailu.

    OdpovědětVymazat
  10. Inko, hodne sil.....mne se ted panicke ataky vratily pote, co jsem byla svedkem vcelku nevinne bouracky na prechodu....zatim jedu v bachovkach a pred kazdou delsi cestou v aute mi muz ordinuje Kinedryl, jinak by me snad musel zavrit do kufru..... nicmene si rikam, ze to zvladnu, musim a hlavne strasne moc chci....a ty to zvladnes taky, urcite, jsi prece uzasna.... posilam obejmuti....Z.

    OdpovědětVymazat
  11. Inko,nejsi v tom sama! Ja se potacim v podobných problémech a strachu :-0Bohuzel zdravotni problemy mě dohnaly,tělo řeklo dost,stop a já nejsem schopná fungovat!Taky se musím srovnat hlavně psychicky,bude to trvat,ale musíme se dát do poradku!Moc držím palce, ať i u Vás je brzo lépe!

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,ty vaše a holčičky potíže způsobil chladný vítr co tam foukal,taky na to trpím. Úzkosti jsou mrchy.Ja sama jsem se z toho dostala dost neatraktivnim způsobem ale byla jsem na tom mnohem hůř a sama bych to nezvládla. Pamatujte si že z čeho máte největší strach,v tom je vaše síla.Doporucuji knihu od Anity MUSELA JSEM ZEMRIT.Krasny pravdivý příběh. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  13. Chybí mi Vaše super blogování. Snad jste OK. Moc zdravím a těším se, že nás třeba zase potěšíte nějakým příspěvkem. Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  14. inko, prosím, napiš aspoň řádek... moc na tebe myslím (a určitě nejen já). život je prevít, ale to vnitřní zvíře v nás vždycky vykřeše aspoň kapku tolik potřebné životaschopnosti. prožívám teď taky dost divný období a kupodivu nejlepší rady, kterých se mi dostalo, byly tyhle dvě zprofanovaný: když nejde o život, jde o hovno! a co tě nezabije to tě posílí! tak se drž!!! s úctou ív

    OdpovědětVymazat
  15. Také doufám, že jste v pořádku, každý den nakukuju, zda něco nového :-))Zdraví Míša z Prahy

    OdpovědětVymazat
  16. Také mi tu chybíte, spoustu pozitivní energie a radosti z barevného podzimu Vám přeje Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Inko, i já denně vyhlížím nový příspěvek. Zdravím Vás na dálku a jen doufám, že jste v pořádku! Tereza

    OdpovědětVymazat
  18. Moc nám chybíte. Posílám spoustu pozitivní energie a doufám, že se brzo ozvěte, apoň řádek, že jste v pořádku. Eva

    OdpovědětVymazat
  19. Tiež vždy dúfam, že pribudne niečo nové...... Držíme palce aj na Slovensku.

    OdpovědětVymazat
  20. aj ja tak isto.... denne pozeram, ci je tu niečo nové a myslím na vás... :-)
    Srdečne pozdravujem :-)

    OdpovědětVymazat
  21. doufám, že jsi v pořádku a jen odpočíváš a hledáš..sebe...a zas přijdeš:) Káťa

    OdpovědětVymazat
  22. Bojíme se o Vás Inko, prosím za všechny alespoň jednu řádečku.Jitka

    OdpovědětVymazat
  23. Inko, objímám na dálku a modlím se za Tebe.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  24. inko kde jste ??? ozvěte se prosím... nejen mě ale spoustě z nás jste dávala pocit JÁ TO ZVLÁDNU!!!!Moc nám chybíte. Já jsem vždy dychtivě čekala Vaše přípěvky... hledala Vás očima i IKEA a když jsem potkala v OVě Vašeho syna měla jsem chuť na něj vybafnou jakou má úžasnou maminku.... neudelala jsem to, byl s dívkou....Zvládněte to prosím, pritože pr nás jte inpirací, vzorem, příkladem... Držím palce a těším se, že Vás brzy přivítáme...

    OdpovědětVymazat
  25. Tak uz dost schovavani!!!Uz nam vsem moc chybite.Kazdy den kontroluji jestli je tu novy prispevek a porad nic.Uz tedy honem honem mezi nas.Moc se tesim na zpravy,Gaby

    OdpovědětVymazat
  26. ...kde jste???? Iveta

    OdpovědětVymazat