sobota 14. září 2019

Byt v Leidenu...


Moc děkuji za všechny milé komentáře, které potěší a motivují k dalšímu psaní.

Teď, když jsem stáhla fotky, říkám si jestli vůbec publikovat, protože je to jen základní zařízení, žadné kreace, zřejmě až časem... vše probíhalo v časovém i finančním stresu a možná je to na tom znát.

Vzpomínám na belgickou maminku, která mi hrdě představila své dílo bytu pro syna na stejném patře. Vše bylo tak perfektní a hlavně velmi praktické... ano přiznám se,  tohle mi někdy uniká...

Ovšem z toho interiéru, toho kluka vůbec nebylo cítit, nic to o něm neříkalo, což já tyhle neosobité interiéry nemám ráda. Ale rodina skvělá, maminka strašně šikovná... možná , protože mi v tomhle směru něco schází, velmi obdivuji praktické ženy.

Přiznám se, že kdybych měla kam upíchnout Anniku, tak si tam dám tři dny relax jen v posteli.  Nějak se tam špatně potkala moje únava, něco jako viróza a nutnost vše nakoupit, zajistit atd ...

Neodpočinula jsem si po dlouhé cestě a hned frmol se zařizováním, po pár dnech jsem měla fakt dost.

A v tom bytě se taaak krásně relaxuje... to obrovské okno jsme měli většinou otevřené a slunce svítilo, ale z tak příjemného úhlu, že jsme dlouho neřešili ani rolety nebo závěs.... vlastně není to vyřešené dodnes.









ranní kafe na parapetu... moje chvilka...





rozložený gauč, tedy moje postel... 



Anni měla chodby místo hřiště... prostoru až nad hlavu... začíná se zabydlovat v mém oblečení, trička, mikiny atd... no možná já zas po ní něco podědím až mi přeroste přes hlavu... 






původně Gabova touha koupit v Loods 5 nebo někde na blešáku starý stůl, ovšem potom jsme byli rádi, že máme aspoň ten z Ikea, za pár peněz. 

Ale stejně do Loods 5 jsem opět jela, koukat alespoň na něco zajímavého, co by dodalo trošku duši celému prostoru. Velmi mne tentokrát zklamal Loods 5 v Amsterdamu, staré kousky tam nějak vymyzely a nejen ty. Zajímavý tam byl jen outlet Lood 5 , který se jmenuje Garage. Je v komplexu, kde je těch interiérových outletů víc...  tam jsem si uchodila nohy a vykoukala oči a aaaaach nad vším úžasným, většinou nedosažitelným buď roměrem nebo cenou...






tyhle barelové odpadkové koše se mi moc líbí...





a u Goodies by Tamara se jednou snad zblázním. Fotky BB miluju, taaak moc. Už roky mám výběr, který si chci nazvětšovat, použít v interiéru.
Pro mne můj projekt " Brigitte " , který jsem postavila na velkoplošné fotografii BB, pořád vede... asi nic lepšího už nikdy nevymyslím :)






a moje další touha x letá... matná černá retro 
lednice Smeg.



tenhle shop ve staré továrně, to bylo něco. Objekt působil strašidelně, až jsem se bála vejít... ovšem uvnitř!!! Vintage a retro nebe!!!



na tyhle původní židle z 60 let jsem koukala a toužila, ovšem ta cena! Ale zkrátka chápu, jsou to vzácné původní kousky, dnes vše od Arne Jacobsena, jsou už jen pseudo vyrobené série.






tyhle relax chvilky, poslouchání racků a pohoda v leže jsem strašně potřebovala. Toužila jsem jít do parku, užít si kavárny ve městě, jen tak posedět na pláži,. projít se bosýma nohama v písku.

Říkala jsem si jak pořád člověk všechno odkládá, pořád je něco důležitějšího... a čas plyne nebo spíš letí...

Příště bude více klidu... těším se moc na další cestu i na tento byt a jeho pohodovou atmosféru...

Ale něco kromě bytu jsme taky stihli, třeba skvělé muzeum, botanickou zahradu nebo dokonalé západy slunce na pláži... o tom někdy příště...




ještě, že to dítě má většinou skvělou náladu a přenáší ji i na ostaní :)






stolička za 6 euro z Ikea, potřebovala barvu... 



žlutá a červená? tak jo... těm autům to taky sluší... nakonec žlutá stolička, červená židle...




tahle venkovní dlažba kolem domu se mi taaak libí! 





v Ikea jsme nakoupili lněné povlaky ve výprodejovém koutku. Tohle je taky rozdíl mezi Ikea v ČR. Ty slevněné věci jsou tam už téměř za nic. Lněné povlaky za jedno euro apod.





výhled z okna na kanál, lodičky a vzadu začíná velký park... za parkem už jen krávy , ovce a výpadovka na dálnici...

úžasné jsou dopravní značky kolem domu... třeba výstražný trojúhelník " pozor kachny " no na kanálech jich je :) ... nebo kousek dál semafory pro koně, tedy jezdce na koni...




opuštěná paleta u výtahu, chtěla jsem na ní dát lístek s dotazem jestli je volná...  docela by se hodila :)



a další výlet do Loods 5, tentokrát jiný , ve Sliedrechtu, který je mnohem lepší než ten v Amsu.
Tabule " fear less " bereme, jsme ve spojení s Gabem přes telefon a vybíráme společně.




jo OMG, tady já se jednou pominu, ze všech těch krás!






tahle rezavá kráska, jela s náma do Leidenu... já ji říkám Gréta, je nádherná... pro Gaba láska na první pohled...



tenhle žebřík jsem táhla přes půl Loods, potom jsem ho někde ztratila a ve finále už nebyl čas ho jít hledat... snad tam na mně počká do příště. Ten jsem si tedy chtěla koupit domů. Krásná šířka, úžasné kovové trubky, nádherný... už jsem na něm viděla ty světýlka!





Koberec fičel do Leidenu, ten byl přesný, skvělý a poslední...


a pak už jen zase aaach nad vším tím krásným starým rezavým...





lampa skvělá, bereme... a abych ji Gabovi nezáviděla, vzala jsem si ji i domů. Plus skvělou stříbrnou mega žárovku, která neoslňuje...


a váhala jsem i nad bílou. Tyhle koberce ze splétané jemné kůže jsou velmi příjemné a krásné a cenově taaaak hodně přijatelné. 


aaach...




koberec úžasný!!! i když absolutně nepraktický :) samozřejmě, že na černém koberci jde vidět každé smítko... ovšem na tuhle podlahu? Jedině černá!

No, už asi po sté říkám, proč tam nechtěl ten beton, to by se kombinovalo!!!






stoličku nakonec Gabo střiknul žlutým sprejem...



sem tam trošku chaos :)


sušíme na požárním schodišti, které je vedle bytu... a je taaak krásné!









nemáme rolety, tak zatím deka :(



žlutou bundu si Gabo nekoupil, aby mu ladila ke stoličce... tu už má x let :)






do toho rohu vzadu, plánujeme rohový rozkládací gauč, inspirace od belgičanů z patra :) ale i tenhle malý rozkládací zatím slouží skvěle...














fotky na zdi z Gabovy oblíbené kavárny v Ostravě...






i večer, pohled z okna úžasný...




jediné světlo v kuchyni :) stropní zatím nevisí...












zeď čeká na velkoplošnou fotografii...



Gréta je elegantní kráska...




kdo židli má, ten bydlí...





tak téměř hotovo... chybí roleta, ještě nějaký úložný prostor, pár drobností... a hlavně velkoplošná černobílá fotografie.... gabo má výběr fotek, jednu z nich chce udělat velkoplošně jako tapetu, to celému prostoru dodá úplně jiný rozměr a atmosféru.  Záběr z rockového koncertu sedmdesátá léta Deep Purple.

A taky jsme viděli krásné černé tovární skřínky a rezavou stolní lampu...

A Gabo ještě bude ztvárňovat černým fixem z graffiti shopu apod.

Teď je rád, že má kde bydlet. Ve škole zápřah, takže nevyřešil zatím ani vysavač, půjčuje si od sousedky :)


Hezký večer,


i.




















11 komentářů:

  1. Je to krásné. Mám úplnou chuť předělat kus bytu. Z té věty, jak člověk odkládá své touhy a čas letí, tak to mi zatrnulo! Je to tak a není to dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, ty Vaše příspěvky, to je takové pohlazení po duši! Jste moc inspirativní a Gabo má obrovské štěstí, že má možnost studovat právě v Leidenu. Těším se, jestli se mi někdy podaří podívat do Lods 5, to by bylo něco pro mě :).

    Mějte se krásně a piště dál!

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se pokochala. I když sama se cítím lépe v trochu jinak laděném prostředí, tak toto je opravdu pefektní bydlení pro mladého muže dnešní doby.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Supeeer, palec nahoru. Díííííky. Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  5. Inečko:-)Byt je úžasný a každý příspěvek inspirativní. Kochám se a vzpomínám, jak jsme si zařizovali náš domek před necelým rokem. Je to radost, ale i starost... Zvládli jste to, protože jste moc šikovní a bezva tým:-) Zdravím z Olomouce, Ester

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný den.
    Ta stolička natřená na žluto je prostě úžasnáááá, díky za inspiraci :-)
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
  7. Inko,prostě nádhera,hrozně to Gabovi přeju.Byt je super,úžasné bydlení,plno inspirativních věcí,žlutá stolička áách.Jste fakt šikovní,hodně jste toho zvládli,to se bude bydlet!Držím palce a jen tak dál,těším se na další super povídání a fotky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Info, úžasné články. Necháváte mě nahlédnout do míst, kam se už asi nepodivam a za to Vám moc děkuji. Velmi inspirativní. Přeji hodně energie a opatrujte se. Lenka z Prahy.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den Inko ! Prosím pište dál, ráda Vás čtu a stále čekám na další psaní a fotky, chybíte mi.....mějte se pěkně, Lucka

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna si čtu Váš blog a vidím ve zprávách Vašeho syna,jak přicestoval z Holandska a pokračuje domu,náhodička , Dasa

    OdpovědětVymazat
  11. To teda jo :))) Jsem tak ráda, že ho mám doma, že se stihnul vrátit :)

    OdpovědětVymazat