neděle 17. července 2016

Teď večer....







jsem měla šílenou chuť jít na pláž...

 promasírovat nohy na kamenech,  nechat si je hladit pískem nebo se projít po kolena ve vodě, což miluju...
 mohla bych jít do nekonečna, dýchat ten úžasný vzduch, jen tak si přemýšlet..... čerpat energii.... snít...

Ale pláž je už daleko :(((

a já lezu jako Lazar... kyčle bolí nějak víc a přidaly se kříže, myslím, že zítra zavolám své revmatoložce, která mi předčasem zjistila, že revma nemám, ale nějaký druh artrózy... měla jsem jít na MR, nešla jsem, sem tam něco bolelo, ale tak nějak v normě...
teď je mnohem hůř... dnes jsem fakt měla strach, co se to se mnou děje... a tak napatlaná kostivalovou mastí jsem koukala na kdejaké stránky a info. o artróze, artritidě apod

Tak nějak jsem myslela, že tyhle problémy přijdou až s pozdějším věkem... no, asi ne... žila jsem poměrně intenzivní život, tak jsem asi opotřebovaná o něco dřív :)

Ale jinak po návratu mám v sobě takový zvláštní klid, celkově  pozitivní stav a podařilo se mi nastartovat zdravější stravování, mám chuť pro sebe kde co dělat, víc se starat o zdraví, myslím, že jsem na sebe obecně docela dlouho kašlala...
Mám třeba chuť si zajít na masáž nebo na pedikůru, ještě nikdy jsem nebyla na pedikůře... no fakt!


 nakopla mě paní andělská... koukala jsem na některé kontakty, které mi dala, tak tedy není Karen , ale Karin Naja, to je její celé křestní jméno...zní to hezky...

 mám chuť za ni zajet někdy na podzim, jen tak na otočku pro rady, vitamíny, rybí olej atd.

Dovezla jsem si rybí olej z tresčích jater... u nás se prodává kdejaký údajně nejlepší rybí tuk , ale tam mě zaujalo, že ty flašky mají v lednici... u nás jsem žádný rybí tuk neviděla takhle čerstvý, vše leží v regálech v lékárnách, zdravých prodejnách nebo se posílá z eshopů apod.

Karin Naja mi říkala, že tohle už má minimální obsah toho co to má mít, omega 3  a 6 a ještě kdoví co zdravého...že opravdu kvalitní , je jen ten čerstvý... ten bohužel není možné poslat, protože se i ještě neotevřené flašky skladují v lednici...

Ve fotkách mám šílený guláš, teď jsem narazila na tyhle... druhá strana naší pláže... hodně dlouhá procházka... tohle je na severských plážích úžasné... není vedro, člověk může jít nekonečné kilometry a je mu fajn...

jééé jak já bych šla...

hezký večer,

i.























































































































































































































8 komentářů:

  1. Moc děkuji za krásnou ranní procházku- úžasné...opatruj se bude líp.Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Loni jsem měla příšernou bolest v kyčli, nemohla jsem bolestí ani spát. Stačila zkušená fyzioterapeutka a měla jsem bloklá záda dole v kříži. Udělala se mnou pár pohybů vleže na boku a už rok nevím o bolesti. Pro mě tehdy zázrak. Já už se viděla na operaci kyčle a stačilo pár odborných chvatů. Jedná se o Lewittovu metodu cvičení. Držím palce a zdravím Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně nevím, jaké má být provedení, moje mamka má bednu určitého tvaru(myslím podle Jiřího Janči) a v ní dunajské kameny a v té se má šlapat a tím působit na celé tělo. Ale někdo má i třeba malou bedýnku a v ní oblázky. No a kamenů, těch máte doma určitě bedýnek několik. Tak si můžete tu "pláž" dopřát i doma :-). A děkuji za krásné fotky z dovolené! Hana M.

    OdpovědětVymazat
  4. These are AMAZING AMAZING AMAZING photos!!! That is such a special place. I hope I get to see it sometime! Much love to you!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. ...strašně ten čas letí,mi už máme s manželem za sebou 14-ti denní nádherné Řecko(byli jsme pod Olympem) a týdenní dovolenou ve Vys.Tatrách....moře i hory prostě super...teď už jen prodloužené víkendy a jednodenní výlety....moc ráda Vás čtu u kávičky,s pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne fotky, taky by se mi tam libilo!♥
    Inko, muzu se zeptat, odkud mate ty jednoduche sandalky, Ty i dcerka? Chtela jsem neco podobneho pro tu svou a nikde na nic nenarazila... Predem moc diky za info a preji pekne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. To je krása! Místo, kam se chci podívat. L.

    OdpovědětVymazat