čtvrtek 7. července 2016

Bílé útesy.....




jsme tady viděli už několikrát, nikdy nebylo hezké počasí.... tak jsme se rozhodli o ještě jeden pokus,


výprava přes pole a lesem dolů k moři....  nejdříve útesy žádné, potom se objeví menší, větší a nakonci skutečné bílé velikány... až k těm jsme bohužel nedošli, opět nás zastavilo počasí...

Ale i tak výprava úžasná....

Vyjeli jsme a bylo nádherně.... cestou opět všechno jinak, mraky, liják , bouřka....











na dvorku u tohoto domečku, jsme přečkali to nejhorší.... voda padala až hrůza, nedalo se ani řídit...






















lije a lije....






tady jsme zase stáli a přemýšleli jestli vzdát nebo jet dál....









nakonec jsme dojeli až k majáku, výchozí bod k útesům, ale mraky pořád černé hrozivé, tak čekáme v autě....
















vypadá to lépe, vyrážíme....









a jsme dole u moře, všude už kousky křídy..... bílé útesy tady tvoří právě křída.... když je jasno jsou bílé jako sníh a moře tyrkisové....





Annika nadšená, může ztvárnit kameny a sbírat křídu domů jako loni... kreslí se s ní parádně...









prcháme zpátky do lesa.... hromy, blesky.... další bouřka...   čekáme...




















a zase je lépe, vyrážíme směr útesy....
























sem tam blesk a hrom, ale potkáváme další putovníky, to nás uklidňuje a jdeme dál...








 první útesy...














a první bílí krasavci.... a křída, všude křída....























































































je to skutečně krása.... další úsek hnědé útesy a za nimi ty úplně nej bílé a ty nejvyšší... tam už jsme nedošli, mraky opět černé , děsivé a prcháme pryč...




Po dvou dnech máme opět internet, hurá!

Včera neúspěšný pokus, fungovalo to jen půl hodiny... dnes opět do města...

Objevila jsem nádherný design shop, tady na ostrově bohužel není žádný :(

A taky jsem našla krásný, jak bych to nazvala... asi zdravý obchod... kouzelný interiér, krásná dřevěná podlaha, v koutku téměř celá Maileg kolekce, uprostřed starý malířský žebřík, ještě pocákaný od barev, na něm naskládané přírodní mýdla a vůbec celý ten obchod byl přírodní.

Za pultem stála paní, ztělesnění anděla... měla šedé vlasy, tedy už úplně bílé a černé úchvatné brýle... a já jsem na ni pořád koukala a říkala jsem si jak je nádherná a jak je možné, že působí, přestože má šedé vlasy, tak mladě a sexy. Měla volnou bílou lněnou košili, nádherný úsměv.

Všude spoustu homeopatik, přírodních vitamínů, nádherných přírodních olejů, všechny značky přírodní a bio kosmetiky, které snad existují...
A ta paní andělská všem radila jak si pomoci pomocí přírody, jak změnit stravu a život, jak žít zdravěji...
Úžasně jsem si s ní povykládala... měla jsem najednou chuť žít zdravě, úplně nejzdravěji .... koupit  půl obchodu , lněné šaty,  odstěhovat se na venkov, chovat slepice a chodit se koupat do potoka.

Jen návštěva tohoto obchodu a paní andělská byla pro mě jako rychloterapie, strašně moc mi to udělalo dobře a najednou mám chuť se o sebe víc starat, změnit kde co... nepoužívám ani krém proti vráskám a doplňky stravy minimálně...
Dostala jsem vizitku a příště prý mám napsat než přijedu, jaké mám potíže a ona mi připraví, co by se pro mě hodilo a poradí co můžu dělat...

Další paní inspirativní byla ta, která si právě otevřela úúúúžasný design shop... taky jsme krásně povykládaly... koupila jsem si pár radostí, šla jsem vyzvednout děti odložené v místní pekárně , přecpané koblihama a hurá zpátky na ostrov.

Paní Andělská se jmenovala Karen... miluju tahle setkání... krátká, ale něčím tak hodně intenzivní a určitě ne náhodná....
Věřím, že  to  mělo určitý význam, nějak mě to má nakopnout,  nasměrovat....posunout...

 tyhle nenápadné inspirace jsou ty nej...


hezký večer,

i.













6 komentářů:

  1. Krááásnéé, mám taky ráda takové náhodné, inspirativní setkání ! Přeji vám všem třem hezké zážitky na dovolené ! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Príroda veci zjednodušuje...

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrodružství. A ta náhodná setkání, i z písmenek jsem byla při tom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju příjemnou dovolenou. Také věřím, že nepatrná maličkost dokáže změnit život, nebo aspoň nasměrovat dalším směrem. Kéž by bylo víc bytostí, jako andělská Karen ve vašem životě. Kamila

    OdpovědětVymazat
  5. Tak bych ji ráda viděla, tu paní andělskou, úplně si ji dokáži představit! A ty útesy, prostě příroda umí!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych ráda viděla tu paní.:-)

    OdpovědětVymazat