sobota 16. července 2016

A jsme....





doma....

pračka jedna za druhou a nekonečné vybalování....
Internet nám poslední dny opět nejel, tak si to teď užívám... uteklo to jako voda, nejraději bych zase jezdila na déle, jako předešlé roky...

Mám spousty fotek, tak s příspěvkama na téma sever ještě nekončím....

Vzhledem k chladnému počasí, aklimatizace úplně vpohodě, ale pokouší se o nás nějaký bacil, Gabo zatím odolává

Dnes pár fotek z posledního dne.... nikdy se nám nechce odjíždět, tentokrát to nebylo jiné.... loučení smutné, ale hodně nám pomohla rezervace stejného domku na příští léto.... tedy jen na deset dnů, zbytek bychom chtěli trávit ve Švédsku.

A mě vždy pomáhá to, že jsem schopna si kus toho všeho prožitého, celou tu pohodu, krásu, pocity a atmosféru nacpat do batohu a do kapes a všude a žít z toho ještě hodně dlouho....

hezký den,


i.









poslední nákupy....
















loučení s pláží....





















































































































































na tenhle domek u pláže se těšíme už teď... Gabo při odjezdu nadšeně zvolal, jééé , nevrátíme se za rok... už je to jen jedenáct měsíců... no nejsme my blázni? 

 možná jo, ale vůbec nám to nevadí....









10 komentářů:

  1. Krásnéééééééééééééé loučení až jsem měla slzy v očích, znám to když se člověk loučí s milým místem - pro mě zvlášť u moře.....Přesto jsou děti šťastné -moc pěkně jsi to zachytila a uteče to - domeček zase zaplníte smíchem a blahem.....Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Vítejte doma! Přesně, za jedenáct měsíců už tam budete znovu! Zdraví Peťula

    OdpovědětVymazat
  3. Uteče to jako voda! Miluju Tvoje fotky, Inko, tak vkládej:-)
    Ozvu se Ti, teď jsem nemjak nestíhala. Objímám T

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za skvělá fota a vyprávění a těším se na další fotky, až se doma trošku zaklimatizujete. Kde jste sehnala ty super koše, se kterými jste cestovala.Moc zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsem koupila v IKEA ve výprodeji v zimě... velký za stovku, ten menší asi 70kč... myslela jsem , že budou na jedno použití, ale jsou absolutně super a příští rok jedou zase s náma :)

      Vymazat
  5. Vítejte doma..i když každé loučení je smutné, zase Vás čeká jistě spousta dalších zážitků, co přinesou další dny! A na zpětné reporty se moc těším. Krásná atmosféra na mne dýchá z každé fotky...Opatrujte se, aklimatizujte se, hlavně bez těch viroz! Zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Vítejte doma a teď vyprávěj, přeháněj, dávej fotky, mám to moc ráda !!! Taky nemám ráda loučení, ale když vím, že brzy se "to" vrátí, tak je to snadnější ! Zdravím i děti, vypadají velice fajn . Šá

    OdpovědětVymazat
  7. Inka, naaaadhernee! Uz roky ma laka stravit cast dovolenky niekde na severe, ale vzdy skoncim hlboko na juhu:-) Kde nachadzate tieto domceky na prenajom? Booking?
    Majte este krasny zvysok prazdnin!
    Kata

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, chtěli bychom taky příští rok někde k dánskému pobřeží a tak by mě taky zajímalo jak je to s pronájmem těchto domů, jestli budete tak hodná a laskavá a něco o tom napíšete. Díky moc Petra z Horní Suché

    OdpovědětVymazat