pátek 8. července 2016

..... z naší pláže




.....pár sluníčkových fotek...













































koníci jdou plavat....


































































chtěla bych jednou být skandinávským seniorem.... péče o seniory je ve Skandinávii velmi kvalitní i ze strany vlastních rodin... prostě žijí tady plnohodnotný život.... tedy znám to spíš ze Švédska, ale tady mi připadá, že to bude hodně podobné...
děda, babi a pejsek... koukala jsem na ně jak jsou šťastní, plní života... oba hodně pokročilý věk, přesto šup do moře, babi plavala svižně a dlouho... vylezla svěží a nadšená... házela aport pejskovi děda se smál, moc si to užívali...


Z takových lidí je mi krásně... 




































není to marné mít velkého bráchu....











typická paní skandinávská... myslím, že jsem o tom už psala, jak skandinávci milují ranní koupele v moři nebo jezerech, věk nehraje roli... vypochodují v županech, osvěžení, krátký relax a hurá domů na snídani...
Tohle si tady plánuji každý rok, ale vždycky mě zabrzdí moje příšerná neotužilost.... 








































































































Hezký večer,


i.












7 komentářů:

  1. Opět nádhera - já osobně miluji ranní koupání-sice mnohdy je to ledovka, ale člověk si zvykne.....zkus se přemoc a uvidíš tělo ti poděkuje....je to, prima start do nového dne. Moc mě baví tvoje fotky - cítím, se jako bych vše s vámi prožívala....Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Proste kouzelne misto, hezky si to uzijte i nadale. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, tohle i příspěvky předtím, máte se náramně. Taky mám ráda ranní studené koupaní, je to takový životabudič. A taky bch byla jednou ráda takovým aktivním seniorem. Užívejte !

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné ráno! Přiznávám se bez mučení :-) ..závidím :-) každý den vyhlížím nové fotky a snad i slyším šplouchání moře, krásný, úžasný, paráda..chci tam taky! :-) Krásnou dovolenou! Silva

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, není špatné mít velkého bráchu? Přesně to mě někdy napadá. Mně je 36let, syn Věroslav je 13letý v pondělí, a dceři byly ted 4.7. 3 roky. Vzala jste mi slova z úst. A když jsem viděla jak malá na něm sedí a blbnou v moři, měla jsem pocit, že tam vidím ty své dva raubíře. Užívejte volno v klidu a v pohodě. Krásný den Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kameny...ty jsou nádherné. Sbírala bych do úmoru ☺
    Užívejte, M.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný místo, super fotky úplně se tam vidím!

    OdpovědětVymazat