sobota 9. července 2016

Magická pláž....




... tak jsem ji nazvala... ani nevím proč, možná protože měla zvláštní kouzlo, divoká, krásná....

Celý život, na všech svých cestách, i když to byla  cesta ryze komerční přes cestovku, utíkala jsem od hotelových pláží.... nachodila jsem třeba kilometry, jen abych našla místo mimo turisty, beach bary... divoký kousek světa, místo jen pro sebe....

Možná proto jsou severské pláže moje nej, protože jsou vpodstatě všechny divoké.... a krásné, přestože moře je chladné...

Na téhle magické pláži jsme byli dvakrát... jednou jen tak na průzkum, to byla strašná zima a vítr... podruhé jsme tam jeli na piknik...  já sbírat šutry... a prostě jen tak na výlet...











































































U pláže je nádherný les, vlastně tak jsme tohle místo našli... našla jsem úžasný les u krásné pláže někde na obrázku v nějakém prospektu , toužila jsem tam jít na procházku, Gabo si tam chtěl  zaběhat... nakonec nás pláž zaujala víc než les, Gabo běhal na pláži a já jsem šla s  Anni na průzkum  a už jsme plánovaly další výlet na tohle místo s piknikem.


































podruhé už bylo krásné počasí...





















a piknik....


















































































































Hezký večer,


i.








8 komentářů:

  1. krása, krása....máte výborné fotooko, obrázky jsou parádní....jeden neskromný dotaz: prosím, že bych si mohla první fotku domečku nastavit jako fototapetu na displej?
    tohle uvidět při otevření notebook by mi fakt zpříjemnilo den :-)
    děkuji a přeji hodně slunečných dní tam na severu
    jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, vy jste kočka! :-) Moc ráda Vás sleduju a pak smutně toužím vrátit se do Finska :-) Ať se Vám i dětem daří. Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj krásne fotky :-) je z nich cítiť tú atmosféru a krásnu, šťastnú rodinku :-)
    Pekný deň :-) !

    Veronika
    LivingByPaganicca

    OdpovědětVymazat
  4. Jste super trojka a fotky jako vždy úžasné! Malá je okouzlující, jak táhne tu tašku asi s pokladama ,co na pláži nachází. Dýchá z těch fotek pohoda...Díky za další reportáž z cest! Opatrujte se Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za skutečně pohádkovou fotoreportáž ze severu. Je to opravdu pohádka.
    Moc zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Inko,
    posílám Vám všem mnoho pozdravů na Vaši krásné dovolené. Fotky jsou moc hezké. Užívejte si a ve zdraví se vraťte.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat