pondělí 1. ledna 2018

Tak trochu...




jsem se vytratila, já vím.... 

... no a teď s novým rokem voláááám halóoo ještě žijuuu....  všem věrným děkuji za komentáře, mejly apod.

Tedy nic se mi nestalo, žádný průser, který mě odstřihnul od blogu. Spíš vlastně naopak. Intenzivní práce a život vůbec, že jsem do něj  posledních pár měsíců blog prostě už nevtěsnala... 

V létě jsem se pokusila o nemožné. Dala jsem na radu svého syna a přestala jsem fotit každou sekundu mého života. Začalo to ve Skandinávii... fotila jsem jen na mobil, sem tam něco... a bylo to úúúúžasnéééé. 
Naučila jsem se tím víc prožívat momentální okamžik, uvolnit se, a vše prožívat mnohem intenzivněji...

A tak nějak mi to zůstalo.

Samozřejmě k tomu přispělo kde co, jako moje práce, která mě zcela časově zahltila. Nakupily se zajímavé projekty, no a protože říkat ne, mi nikdy nešlo, tak jsem se vrhla do téměř všeho...

Až nedávno jsem pochopila, že se musím rozhodnout, cítila jsem potřebu stability a jasného směru.... 

....odstoupila jsem od velmi zajímavé nabídky, na které jsem začala pracovat... práce úžasná, ale věděla jsem, ze by mě postupně převálcovala a na život, děti atd už by nezbyl prostor žádný.

Momentálně dodělávám menší projekty a rozhodla jsem se usadit v horách.

Tedy pracovně. 

Pracuji na velkém projektu léčebného horského resortu. Vzhledem k tomu, že je na téma ajurvéda, jóga, zdraví, příroda, regenerace... a taky vzhledem k tomu, že jsem tento projekt vlastně sama vymyslela, našla investora apod... zůstávám u něj... a to nejen řešením interiérového designu.

Moc ráda bych psala dál... o milované Skandinávii, designu a mé práci.








KRÁSNÝ ROK 2018!

vaše

i.
















14 komentářů:

  1. Ahóóój !! Jsem ráda, že jste se ozvala ! Velice ráda jsem četla Vaše reporty, když jste psala o Vašich cestách s dětmi, měla jsem pocit, že jsem tam s Vámi. Tak přeji krásně prožitý rok 2018, hodně zdraví celé Vaši rodině, hodně elánu do všeho, do čeho se pustíte a těším se na další report. Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že jste
    zpět. Přeju vám všem hodně zdraví, štěstí...

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva rok 2018, ať se Ti splní všechna přání a projekty dobře dopadnou, hlavně ale zdraví, štěstí, pohodu. M.

    OdpovědětVymazat
  4. No konečně,chybíte tady jako sůl.Snad Vám vyjde čas na aspoň sem tam nějaký článek a pár fotek...Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj☺ chci najit kvalitni jogu a v te obri nabidce se ztracim, podle ceho sis vybrala ty? Jsem z Prahy a je toho tady moc... Nejde mi prostocviky ale o vsechno co joga je☺.. Moc ti preju ten vyvoj je uzasny☺ Katka

    OdpovědětVymazat
  6. Vítejte zpátky, Inko. Moc jste tu chyběla. Do nového roku přeji ať se vám daří na co sahnete a hodně zdraví k tomu. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda !!!!! Moc jsi tady chyběla !!!! Přeji krásný nový rok !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Inko, pokojný a požehnaný rok 2018, naplněný láskou, radostí, dostatkem sil, trpělivostí, odpočinku a moudrosti jak překonávat těžkéchvíle a jak se radovat z přichystaných sil. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Hurááá,konečně jste zpátky!Moc jste tady chyběla!!!Přeju v roce 2018 zdraví,štěstí,pohodu a spoustu dobré nálady celé Vaší krásné rodince.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  10. Je fajn, že jste zpět. Bylo zajímavé se dělit o vaše prožitky, názory, smutnění či naopak radost.Člověk se díval s obavou jak míjejí dny a váš blog je bez odezvy.
    Tak vše dobré v novém roce. A doufám, že se znovu brzy ozvete.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc přeji at se Vám Vaše projekty vydaří...Hodně štěstí , zdraví a lásky v novém roce 2018...At Vám děti dělají jen samou radost a děkuji že jste zase mezi námi...Máte můj obdiv...B

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Inko, jsem ráda, že jste se ozvala a chcete dál blogovat. Už mi chyběly vaše reportáže ze severu:-) Přeji mnoho sil a úspěchů v novém roce. Bára

    OdpovědětVymazat
  13. Hurááá! To je dobře, Inko. Moc Tě zdravím a těším se na Tvé příspěvky.
    Požehnaný celý rok.

    OdpovědětVymazat
  14. Jupííí, je strašně fajn,že jste se ozvalala a moc se těším na vaše fotečky a blogování :-)
    Díky Inko za návrat. Srdečně zdravím! Tereza

    OdpovědětVymazat