neděle 7. ledna 2018

Švédsko....

je, bylo a bude mým místem na Zemi.

Ta touha se tam vracet je mnohým nevysvětlitelná. Proč do zimy, na sever, do větru a nejistého počasí? 

Většinou nepochopitelná destinace. A tím pádem ještě neobjevená, nezahlcená turisty a tím pro mě jedinečná!


Falsterbo, tohle malé městečko na jihu Švédska je pro mě malý zázrak, malý severský ráj.


Mám ráda Kalifornii... rozlehlé pláže... surfařská atmosféra...  tohle je moje malá švédská Kalifornie...




















































































































































krásný den,


i.




8 komentářů:

  1. Mnoho hezkých fotografií plných optimistických barev a sluníčka. Taky bych si to dala líbit. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky!Jsem moc rada,ze Inko zase pises. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Jupí. Jsem tak ráda, že jste zpátky. Zatím jsem nekomentovala, jen nahlížím a kochám se. Díky. Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu nádhera! Také mě láká spíš sever než jih, snad i na výlet do severských zemí jednou přijde... Jsem ráda, že zase píšete! :) Mějte se hezky, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, to je skvělé, že jste zpátky! Piště, piště nám dál, prosím :-))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je nádhera! Závidím, úžasné. Ta atmosféra musí být jedinečná...

    OdpovědětVymazat