pondělí 9. března 2015

Studium intenzivní...

 

....  velmi intenzivní... roční studium shrnuli do názvu " intenziv " a vše se musí vlézt do 3 měsíců... někdy nevím jestli se do nich vlezu i já... zvlášť dnešní den byl strašný... sketchup od rána do pěti.
 
 Tři kávy, čokoláda, sušenky... nějak mi ta zdravá strava poslední dobou není vlastní... Vstávala jsem před čtvrtou... přespávám v Brně, zítra dětské pokoje, ve středu taky, potom zpátky domů s hromadou práce na pondělí... návrh dětského pokoje s veškerou dokumentací, i ve 3D na pc...
 
22. dubna máme obhajoby vlastního projektu, ještě jsem si nesehnala prostor, který budu dělat, měla bych s tím pohnout...
 
Potřebuji individuální kurz sketchup a to co nejdřív. Tady v Brně je jedna firma , která to dělá, ale časově kam ho nacpat,  fakt nevím... modlím se ať je Annika zdravá.... pokud vynechám nějaké lekce, ujede mi vlak a už se nechytím...Teta zatím zvládá úžasně, Gaboš se musel smířit s tím, že trénink plavání musí sem tam vynechat...
 
teď jsem dělala návrh řešení vstupního prostoru, měli jsme použít ten náš... Máme miniaturní zádveří, nic moc se tam vymyslet nedá...







































beloved washi, bez nich ani ránu...





hezký večer,
 
i.


 






11 komentářů:

  1. Říkám si, že juknu na blog a ejhle, krásné obrázky. Díky za ně. Zdravím do Brna, pozdravujte tam a držte se, to dáte!

    OdpovědětVymazat
  2. To ladenie zadveria sa mi paci :) ,zrovna nam tu na Zahori otvorili H&M Home a dotiahla som si odtial tie boxy.ale v sivom...,pasiky to je moje, prave rozmyslam,ze vyuzijem narodeninovu ND ponuku,alebo si objednam priamo lanove od JatH :),mne sa nasa chodba zda este miniaturnejsia,ale je to skrinami,je nas v dome sest plus pes plus kocur a hoci sa mi pacia,su sive s hasprickou,ako v dielni,budeme ich musiet rozobrat a dat NA KOLAJNICU a urobit nejaky taky priestor so zasuvacimi dverami...kiez by si byvala kusok od nas,boli by sme ti k dispozicii...aj s tymi detskymi izbami,tri teraz hore prerabame na jednu detsku plus mladomanzelske doupe,plus pracovne miesto....este najst niekoho kto to urobi :) Ina drz sa !, modlim sa,aby vsetko islo dobre a v zdravi.. :)......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jo , to je škoda, že nejste blíž... H&M Home ti závidím, u nás blízko nikde není, ale ve Švédsku ho máme kousek... moc děkuji za modlitby... dnes jsem KO a v šoku... viz nový příspěvek, za chvíli ho dopíšu... I.

      Vymazat
  3. Máte pěkné zádveří Inko!! Tady, v Recku, mne tak vadí, že ve většině domů vstupujete z venku rovnou do kuchyně. My naštěstí zádveří máme- sice s málo stěnami- vstupní dveře, jedny šoupačky a třetí stěna má oblouk bez dveří do obýváku- byla o výzva, ale o to víc jsem pyšná na to, jak jsme ji dokázali "zdolat".
    Hodně síly do "divokých dnů"
    :-)
    Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri moc děkuji. My chodíme taky hodně přímo ze zahrady do kuchyně přes dveře z terasy... I návštěvy si na to zvykly a chodí přes terasu... hlavně v létě, je to prostornější vstup, všechny to tam láká.. hezký večer, Inka

      Vymazat
  4. Fandím vám! Stejný kurz jsem absolvovala před 2 roky, byl to zápřah, ale neměnila bych:). Moc se mi líbí váš blog-texty i fotky jsou super! Také s kolegyní uvažujeme o zřízení blogu, tak snad na to brzy dojde:).
    Držím palce!
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélo moc děkuji. blog určitě stojí za to! hezký večer, Inka

      Vymazat
  5. Upravujeme domek, kdyby se vám hodil půdorys, ráda poskytnu :-) ...samozřejmě hlavní je zvědavost, jaké byste měla nápady, ale o tomhle asi ty školní projekty nejsou, resp. nemáte na to čas. Momentálně máme jen obouchané zdi, takže ani nemůžu poskytnout materiály, které byste využila pro sebe. ... i proto se těším na každý nový příspěvek, díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prostor bych měla vidět a řešit přímo na místě, snad něco vhodného seženu... ať se daří s přestavbou, užijte si nových úprav, tvoření atd. hezký večer Inka

      Vymazat
    2. kdybyste někdy pro školu potřebovala, jsem vám v Brně k dispozici. Ale fotogenické to zatím není ani trochu. Těším se na další fotky od vás a přeji hodně nápadů a energie.

      Vymazat