sobota 27. června 2015

Jorn Utzon

byl slavný dánský architekt... nejslavnější jeho dílo zná celý svět... Sydney Opera House. Žil v Aalborgu, který je 40km od nás. Dnes v jeho práci , tak nějak pokračují jeho synové, oba architekti...
 
Tohle centrum je taková pocta jeho dílu... workshopy pro studenty architektury, meeting point mladých architektů z celého světa, kde můžou prezentovat a sdílet své myšlenky, vize, návrhy...
 
 Ten den byl extrémní vítr, chtěla jsem fotit  domy a atmosféru města, ale nakonec jsme to zapíchli v nejbližším obchodním centru, ale Utzon center jsme zvládli...
 
 Těšila jsem se na expozici, ale tentokrát žádná nebyla, teprve ji chystali, bude na téma recyklace...
 
 
 
 
 
 
 
 
za tenhle výrok ho zkrátka musím milovat....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
uprostřed veškerého dění loď, největší inspirace Jorna Utzona, lodě, plachetnice....
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vitra vede i tady
 
 
 
 
 
 

 v každém takovém muzeu, vždy design shop... já bych brala miniaturku sedmičky od Jacobsena a Gabo s Anni  Sydney opera z lega... ale ty ceny...
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
                    
 
 
 
        budova Utzon center je nenápadná, její krása se rozvine až uvnitř....
 
 
 
 
 dnes jsme měli klidový režim, je nám lépe... jen ta moje energie nic moc... a první migréna od příjezdu, což je docela pozitivní...
Máme koupený lodní lístek... za týden vyrážíme do Norska, potom směr Švédsko... že by se mi chtělo balit se nedá říct, ale těším se na Ullu... moc!
 hezký večer,
 
i.

Žádné komentáře:

Okomentovat