sobota 13. února 2016

Útokem....

 
 
 
proti bacilům....
 
koupila jsem bednu citrónů... od pátku bojuju s něčím jako chřipka, nebo zánět dutin... žádná rýma , ale bolest očí, hlavy a tlak dutinách, v uších.... bolí mě celý člověk a modlím se ať jsem do pondělka v pohodě...
 
 
Takže zkouším osvědčené bojovníky jako zázvor, cibuli, inhalace a prostě kde co...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
vytáhla jsem loňské časáky ze Švédska... koukám na inspirace, už mě lákají ty na téma terasa, zahrada, jaro...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 na tuhle židli IKEA PS 2012 mám zálusk od té doby, co se objevila na trhu... teď koukám , že ji to sluší i venku....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Annika když vidí tyhle kouzelné dětské pokoje, tak reklamuje, že ten její stále nikde...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
a tak trávím víkend na gauči s čajem, časákama a termoforem... což znamená, že nefunguju a tím pádem z lehkého nepořádku je rázem děs a hrůza... hromadí se nádobí, špinavé prádlo, nevysáto, hračky přinesené a už neodnesené zpátky, stejně jako nádobí nebo nějaký kus oděvu všude možně po domě a to už z té mé pohody pak není nic... takže nezbývá než se do toho pustit... čím jsem starší tím potřebuji mít kolem sebe uklizeno, abych se cítila fajn...
 
 
V práci mi nabídli možnost pracovat denně plný počet hodin bez ohledu na můj částečný úvazek... příští týden můžu dělat celý, bude tady teta... pak už je zase všechno s otazníkem...
 
hezký večer,
 
i.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 


9 komentářů:

  1. Ať zázvor a vitamíny pomohou a jsi v pondělí fit.
    Objímám na dálku. pa, M.

    OdpovědětVymazat
  2. In, držím pěsti, ať jsi v pořádku. Zázvor s citrónem a medem zabere! Krásné fotky, taková pohoda z nich čiší. Já se zamilovala do lampy Svarva z PS kolekce, ale už nikde není. Jen v IKEA ve Švédsku. Od rána sjíždím různé inzerce. Brzké uzdravení, moje milá, pusuůů

    OdpovědětVymazat
  3. Verim, ze i vit. D zabere a bude brzy lepe. U nas to taky radi, ale jsou to nastesti 2denni zalezitosti. At je dobre, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, snad vitaminy pomuzou! Drz se! Objimam a pusu T.

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palečky,ať jste brzy fit :) jsem ráda,že jsem objevila Váš blog...je nádherný.Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Inko přeji brzke uzdraveni.Vitaminy pomužou,budete zase fit.Moc hezky blog,rada k vam nakukuji.Atka

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji vam Inko brzke uzdraveni.Hezky blog,rada k vam chodim.Atka

    OdpovědětVymazat
  8. http://www.mujdummujsquat.cz/2015/05/ikea-zblizka-report-ze-svedskeho.html

    OdpovědětVymazat
  9. na dutiny vřele doporučuji Sinupret :-)))

    OdpovědětVymazat