pátek 15. dubna 2016

Limitované...

 
 
 
kolekce v IKEA...
 
mám je moc ráda... jsou výjimečné,  omezené počtem, rychle zmizí... výjimečný design za málo peněz. Jako třeba nedávná nádherná kolekce inspirovaná Brazílií, opravdu mimořádné kousky...
Když jsem v IKEA nastoupila byla čerstvě nainstalovaná... teď už se jen doprodávají zbytky...
 
Limitované kolekce jsou příležitost koupit nějaký speciální design kousek, něco co už se nikdy znovu neobjeví... něco originálního...
 
Teď máme další dvě limited collection, myslím, že jich teď v IKEA bývá víc než v minulosti...
 
Už jsem tady jednou psala o Ingegerd Raman... velmi významný pojem světového designu... a právě ona se spolu s dalšími dvěma designéry podílela na další velmi speciální kolekci, která se v IKEA objeví v květnu....  VIKTIG COLLECTION.
Švédsky VIKTIG znamená významný... myslím, že tahle kolekce bude vskutku významná...
 
Fotky jsou z mé prezentace... v závěru o VIKTIG...
 
 
 
A update od nás....
... poslední dobou moc nestíhám psát...
 
V práci stále projekt koupelny...  nakonec mi prošel fakt jen beton, neprošla ani žárovka na tkaném kabelu... musím použít světla IKEA, tedy jen ty koupelnové ...
 
...schovám si ten návrh pro nějakého svého klienta... pořád něco tvořím do šuplíku...
 
... doma home office, ať to běží rychleji... chtěla bych, ať je vše hotové,  než  zmizím do Dánska, Švédska...
 
Příští týden jsem celý v práci, budu asi od rána do večera ať využiju toho, že přijede teta Alenka hurááá a postará se o Anni  huráááá... radost o to větší, protože Annika od včerejška všelijaká, rozjíždí se ji rýma, kašel a kdoví co z toho vyleze a kdoví jestli bych vůbec mohla do práce...
 
A tak znova a znova mám chuť vzkázat všem matkám , které mají babičky, které sem tam  pomůžou ... nosit na rukách a děkovat , děkovat... a šetřit!
 
Četla jsem totiž , že je to trend dnešní doby, že babičky jedou na plný úvazek, že v dnešní době jsou babičky naplno využívány a mnohdy i zneužívány, protože jsou to ženy ne ve věku padesát let jako kdysi, ale i  kolem sedmdesáti a jejich stáří není o klidu a pohodě, ale o plném úvazku v péči  o vnoučata...
 
Sama to vidím ve školce, kolik dědečků a babiček ráno běží s dětma do školky a odpoledne zpátky...
 
Annika moc neřeší babičku, tu supluje aspoň jednou za čas teta Alenka, ale řeší dědu... dnes ráno opět hovor o tom, jak by chtěla dědu...  " víš mami, aspoň nějakého toho nejmenšího dědu, ale abych ho měla,  já bych tak moc chtěla dědu"
 
... vybavil se mi film " Jak dostat tatínka do polepšovny "  jak Vašek toužil po dědovi...
 
V IKEA nachodím kilometry, nebyla jsem na to zvyklá... asi před měsícem mě začala bolet kyčle, nikdy předtím mě nebolela... nohy mě bolí obě z toho nezvyku hodně chodit, ale ta kyčle mě děsí... bolí hodně... poslední dny jezdím v práci výtahem i to jedno patro,  protože schody nedávám a doma jsem vděčná za zábradlí...
 
Když jsem tam nastupovala, myslela jsem, že budu nejstarší exemplář, ale nejsem... v našem design týmu je nás šest, dvě jsou starší než já... jedna z nich nedávná operace kolene a problémy s klouby.
 
Podělila se s nadějnou info od jejího MUDr ortopeda... doporučil ji koňskou dávku něčeho a to doslova... prý, všechny ty zázračné preparáty z reklam na klouby jsou k ničemu a jen placebo a prý jediné co funguje je preparát na klouby,  ALE pro koně!  FAKT... koňovi dají lopatu, člověk jednu lžičku...
Strašně jsme se nasmály, jak budeme skákat Taxis na showroomu... pan doktor ji ještě  říkal... nevšímejte si toho dávkování a že tam píšou přidávejte do krmiva apod...
 
Takže jsem inspirovaná , žrádlo pro koně nová naděje... snad mi nenarostou kopyta,  hřívu bych  brala a koňskou sílu taky...
 
hezký večer,
 
i.



 
 



























 
 
 
 




 

 
 
 
 
 Tohle je pro mě srdcovka... tenhle dánský designér, používá jako přírodní materiál mořské řasy z nekonečného a mého milovaného dánského pobřeží... mixuje s papírem a vytváří tyhle krásy, stejně jako následující Carolina Perth.
 
 

 
 
 
 
 



















 
 
 
 
 
 
 



































































 


8 komentářů:

  1. Teď jsem četla holkám moc milou knížku - jmenuje se Pidibabka z Brd. Je o holčičce, která má malého dědu a malou babičku - trpaslíky. Tak třeba by se Anni líbila, když je opravdový děda zatím nedostupný.
    Lea

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, kloubní výživa pro koně skutečně funguje, protože tam nejde o reklamu ani o placebo, ale o koňský výkon samotný. Manžel cyklista to přinesl domů (Alavis biotin a Alavis triple blend), ale pozor zlepšuje to i celkový zdravotní stav a říji, takže jsme nečekaně počali syna, tak pozor:-)! Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. Manžela bolel loket, dokud mu sousedka neporadila mast proti zánětu vemen. Loket už nebolí, jen občas bučí :-). Ale to občas dělal i před mazáním....

    OdpovědětVymazat
  4. I moje teta užívala na bolavá kolena preparát, na jehož příbalovém letáku stálo "podejte do tlamy spolu se žrádlem"... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Inka tá posledná kolekcia u nás v IKEA, korok, namorený na antracit, z toho stoly, lavice, sklenené nádoby s korkom, trávové koše a tašky....och, krása!
    Teším sa na ten porcelán a závesné kvetináče makramé s drevenými korálmi...
    Tie korkové stoly a lavice som obzerala....
    S koňom si ma pobavila, aj muž ide na operácie kolien...
    My sme stále taký starí-mladí....v súvislosti s množstvom detí...
    Myslím na vás!

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, o tom konskem jsem taky v pozivnim slysela.
    A fotky krasne - kolaze, i kolekce.
    Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  7. To potrebujem!!! Sakra, ja by som snad prisla o bolesti klbov:). Daj nazov, co to je zac?

    OdpovědětVymazat