sobota 16. února 2019

Beach life...




... v Holandsku je velmi intenzivní.

Ovšem sama nevím jestli jen tak na mne nepůsobil, protože posledních x let jsem se pohybovala jen po skandinávských divokých plážích bez lidí, beach barů, restaurací a čehokoliv jiného....

No zkrátka myslím, že bych se určitě,  já se svým nevztahem k rušnému plážovému životu, ze všech těch nekonečných beach clubů, surf clubů apod zbláznila, pokud by nebyly tak moc inspirativní , stylové a ztvárněné s úžasným citem pro materiály, barvy, apod... člověku to nedalo jít od jednoho k druhému a koukat na krásně zpracované dřevo, design křesla a židle, struktury textilií,  sluncem solí a větrem patinované podlahy, stoly, stolky, židle atd....


Každý klub má zajímavý název,  svůj osobitý styl a atmosféru.

Tenhle byl přímo v Ijmuidenu, v industriální zóně, jmenoval se " ZanDiego" a byl skvělý.  Kombinace dřeva a modré barvy, surfů a džínoviny...






























tady černá, šedá , zemitá, a bílé židle Vitra DSX ...




















































klasické staré židle v kombinaci s černými Vitra Eames DAW... na těch plážích to je vůbec Vitra přehlídka...












tady tyrkis všech odstínů... tohle už je v Haagu na pláži, tam to tedy žije obzvlášť! 


















a tohle je něco co jsem neznala odnikud. Postele na pláži... spousty postelí... žádné lehátka s polstrem, ale regulérní postele s matrací a regulérní relax, spánek nebo jen celodenní válení se v posteli na pláži s knížkou a třeba sklenkou vína.












fotek mám málo, ale postele měl snad každý bar nebo beach club... holandský vztah ke svobodě je úžasný... 
Koukala jsem na jednoho pána kravaťáka, jak si to mířil v obleku do postele na pláž... poshazoval ze sebe všechno co se dalo, šup do postele, vytáhnul knihu a regeneroval po dni stráveném zřejmě někde v kanceláři v x tém patře.




















































nekonečno surfařů... i malé pidi dětičky surf pod paží a šup do moře...












tady si pamatuji, že jsem byla šíleně unavená a hodně vděčná za všudypřítomné gauče, postele, polštáře a možnost pití kávy v poloze ležmo...












tyhle úchvatné stolky, stolečky válející se všude možně v písku vypadaly nádherně. Vybělemé dřevo mořem je prostě krása!
























také interiéry stály za to! Když venku prší nebo hodně fouká, uvnitř je krásná atmosféra, třeba u krbu.



















































































 



a tenhle hrnek? moje nová vášeň... doma už z jiného nepiju... ani nevím jestli je to nějaká holandská tradice nebo zvyk, ale většinou nám servírovali kávu v takovém nějakém hrnku. Gabriel říkal, že asi inspirace jejich mistrem van Goghem, když jsou bez ucha :)

Každý jinak křivý a tím ještě víc krásný... koupila jsem si je domů v jednom nejhezčím design obchodě a také největším jaký jsem kdy viděla... o tom příště :)











hezký večer,

i.










10 komentářů:

  1. Nádhera...inspirující ...(ne)dokonalý hrnek:-)je super.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Inspirativní relax, sepětí s přírodou.....Vaše toulky s dětmi vypadají, že jsou podnikány mimo oficielní prázdninový čas. To Vás školy neprudí...?
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo v srpnu, tedy o prázdninách... ale jinak jsme jezdili vždy už třeba začátkem června, max. v polovivě na několik týdnů... školy neprudily nikdy... ale loni si to už Gabo nemohl dovolit vzhledem k jeho studiu... vlastně několik let dostávali vysvědčení až v září...

      Vymazat
  3. Jako bych tam byla. Krasna prehlidka baru. Mne tedy pridje, ze tam zase tolik lidi nebylo? Prazdne zidle:-).
    A hrnek krasny. Bavi me ty nedokonale tvary. Zdravim. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nevíte s jakou chutí jsem si přečetla pokračování Vašeho vyprávění. Úplně to hltám. Fakt super, píšete bezvadně a poutavě, četla bych a koukala na ta báječná fota dál a dál. Tak budu ráda, když nám "hladovým" zase něco "předhodíte". MOc moc moc díky a srdečně zdravím. Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak bych to napsala taky, takže se nebudu opakovat, jen souhlasit:) Pavla z Moravy:)

      Vymazat
    2. .... také souhlasím a děkuji, těším se na pokračování. Pavlína z Čech :)

      Vymazat
    3. Také souhlasím a děkuji a těším se na další,podobný šišatý hrnek mám,tedy s uchem ,je super,užívejte,dae

      Vymazat
  5. Krásné počteníčko,nádherné fotky,úplně hltám každé vaše písmenko.Hrozně jsem se těšila na pokračování o Holandsku.Ten bar je super,ovšem ty postele,posezení,ležení s hrnkem kávy mně dostalo.Těším se na vaše další povídání.Inuško,mějte se s dětmi moc hezky,opatrujte se,moc moc vás zdravím.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. No paráda!!! Ty postele! To se hned tak nevidí :-). Vše OK.
    Takže těším se na další příspěvek!
    Hanka

    OdpovědětVymazat