pátek 24. dubna 2015

Mám to!

Poslední přednáška hurááá
 
 
 
 Poslední domácí úkoly....
 

 

 Kofi kofi... moje láska. Úžasná brněnská pojízdná kavárna na několika místech v centru Brna. Drželi moji energii nad vodou... skvělá káva, skvělý design kelímků, sáčků s třtinovým cukrem, příjemná obsluha... Něco jako Starbucks na kolech...
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 A poslední cesta...

 
 
 
 Já a Brigitte jedeme obhajovat... 65 stran, formát A3, celé jsem to zpracovala sama, pořád tomu nemůžu uvěřit , že jsem to dokázala a už vůbec ne tomu, že moji další láskou se stala grafika na pc....
 
 
 
 
 
To finišování před dotažením závěrečné práce bylo šílené. Anni jsem odvezla ke kamarádce i na noc a dělala jsem ve dne v noci, nalívala jsem se colou a makala... V těchto věcech jsem šílený perfekcionalista, mám svou vizi a budu dřít jako kůň dokud to není podle toho jak to vidím ve své hlavě...
D se vrátil na skok z Německa pro čisté oblečení na cestu do Indie a Bangladéše a žádné nenašel. Poslední jeho ponožky si vzal Gabo do školy, protože také žadné nenašel.
Poslední den jsem objela nekonečno tiskáren, nikdo nebyl schopen vytisknout černobíle fotky v mé práci, první pokus fialový nádech, poslední pokus nádech do zelena... nicméně jsem usoudila, že zelený beton, kterého tam mám hodně, působí o něco lépe než ten fialový..
 
...a jak to dopadlo??? Parádně, skvělě a úžasně...
 
Moje osobní velká výhra a posun... 
 
Tomáš Havránek, který zásadně kritizuje a nechválí mě nekritizoval, ale chválil... Od něho si toho šíleně moc cením. Tak nějak se ztotožňuji s jeho pohledem na design atd...
 
Dělal bydlení je hra, ale já jsem neviděla žádný díl. Holky ho znaly z TV, já jsem ho poprvé viděla v Brně...
 
Říkal, že můj závěrečný projekt má zcela profesionální úroveň a že nejrýpavější studentka, předvedla nejlepší práci. No jo, kdybych raději někdy držela hubu, zkrátka někdy jsem si v průběhu těch x týdnů rýpla nebo spíš nahlas řekla co si myslím... někdy si říkám proč u nás pořád není zvykem říkat svůj názor, proč to stále je spíš šokující než přínosné...
 
Ještě v pondělí se koukal na naše práce za celé tři měsíce, pochválil moje koncepty, říkal, že to je galerie a jestli si je může nafotit... Byla jsem strašně moc ráda... protože tohle je přesně to co miluji dělat... používat inspirativní fotky, emoční fotky, tvořit koláže s atmosférou, působit emotivně, dávat inspiraci a psát... a to je přesně ten důvod, proč bych se chtěla pustit do knihy...
 
Tak s tou chválou už raději brzdím, samochvála to se prý nemá... Ale já to neberu jako chválu sebe samotné, ale ohromnou radost,  se kterou se toužím podělit.
 
Moc mi budou někteří chybět. Začátkem června máme sraz na Jížní Moravě, nevím jestli zvládnu kvůli odjezdu do Dánska, Švédska...
 
Moc děkuji vám všem za povzbuzení, slova podpory atd... Slibuji, že konečně odpovím na všechny mejly... pomalu se vracím do normálních kolejí, takže i k psaní blogu... Příště aspoň něco z Brigitte...
 
hezký večer,
i.
 
 
 
 
 

12 komentářů:

  1. B L A H O P Ŕ E J UUUUUUUU !!!!!!!!! Věděla jsem, že to dáte, mám z Vás radost !!!! Fakt ! Pls, říkejte svůj názor nahlas vždy !!! Vidíte, že se to vyplatí, i když to někdy jiným trvá déle než to pochopí . Říkejte si nahlas, jak jste dobrá, protože jste !!! Vaše děti na Vás budou určitě pyšné !! Mějte se krásně a užívejte si pohodu. Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji. A pan Havránek patřil v Bydlení je hra k mým oblíbeným. Jeho pochvaly bych si taky považovala a jde vidět, že je to člověk, kterému nevadí, když studenti diskutují, ale naopak to vítá. VŠ jsem dělala po třicítce v "nové době" a byla jsem překvapená, že se stále našli profesoři, kteří požadovali přesné citace a hlavně nemít svůj názor. Naštěstí bylo i pár bílých vran, které neustále k diskuzi vybízely a netrestaly za to. Umím si tu úlevu představit. Moc si to užijte a využijte. Těším se na další články a projekty.

    OdpovědětVymazat
  3. SO SO SO proud of you my dear sister! I can't wait to hear all about in person soon!

    OdpovědětVymazat
  4. moc gratuluji, nečekala jsem jiný výsledek, ale i tak mám moc velkou radost a přeji pořádný relax :)) zdravím A.L

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluju a už se těším na prezentaci!!!

    OdpovědětVymazat
  6. BLAHOZELAM! S chutou teraz do ...knihy? Tam na dalekom severe oddychuj, zbieraj inspiracie. Krasne dni prajem!

    OdpovědětVymazat
  7. BOMBA,haleluja ,bomba :):):)

    OdpovědětVymazat
  8. Moooc gratuluju!!! Musí to být obrovská úleva. Těším se na Brigitte!

    OdpovědětVymazat
  9. OurLifeOnTheSeaSide25. dubna 2015 v 9:45

    Inko, gratulace nejvetsi!!!!!!!!!!!! Tesim se na detaily:-) Pozdravy od more posila Terka

    OdpovědětVymazat
  10. Inko, moc gratuluji a přeji Vám to, zasloužíte si to .... Úplně mi to vhánělo slzy do očí, jak to tady čtu :-)

    OdpovědětVymazat