úterý 5. května 2015

Jarní krása...

...všude kolem nás.... nekupuji řezané květiny do vázy, nemám květinový záhon ani květiny v květináči... tohle mě prostě neláká, možná jsem divná...
 
Nicméně se můžu zbláznit z divokých květin... pampelišky, pomněnky, kopretiny, sedmikrásky, vlčí mák to je láska.... nemusím je ani trhat stačí se v nich procházet, koukat na ně a užívat si jejich divokou krásu...
V mých tajných snech o svatbě, která se nikdy nekonala, byla svatební květina z lučního kvítí...

 
 
 
Dnes jsem se přinutila jít ven. Anni je nachlazená, stejně jako já,  tak jsme hodně doma. Mám absolutní útlum... chtěla jsem se pustit do psaní knihy, ale nejde to... jsem úplně prázdná, unavená...
 
Byla jsem nachlazená a nechala jsem si píchnout prošlou tetanovku. Od té doby jsem KO... vrátily se mi zdravotní potíže, bolí mě ruce, nohy, klouby, únava... půl roku jsem byla v poho... mám v sobě virus ebv, druh mononukleózy, prý až v buňkách, což má vliv na imunitu...odmítla jsem brát léky, šílený driják na rok, tak si prý musím hlídat imunitu... když je oslabená, ebv jde do akce... a myslím, že zrovna teď je v akci, snad ho to brzy přestane bavit a dá mi pokoj.
 
Asi za měsíc bych chtěla odjet do Dánska, tak se modlím ať jsem v poho. Řeším spoustu otravných věcí jako prošlá občanka, pas, tetanovka / tu jsem mohla vynechat /... odložená vyšetření, hledání školky, auto do servisu, zahrada džungle, do střechy zatéká, myčka nemyje atd.
 
Za ty tři měsíce co jsem doma nefungovala je tady spoušť, kterou postupně dávám do normálu...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       
 
hezký večer,
                                 i.                                 
 
 
 

8 komentářů:

  1. Chystá se kniha? Juuu... Věřím, že bude skvělá, ať už se pustíte do knihy o designu, cestování nebo autobiografických povídek, či fantas-seversko-českých pohádek :-) Do všeho, co děláte, dáváte kus sebe a je to poznat. Není divu, že po tříměsíčním zápřahu, kdy člověk funguje na záložní baterie, cítíte prázdnotu. Odpočívejte, zařiďte jen nejnutnější - pasy atd. a síla se vrátí s přírodou a "přičuchnutím" k mořskému vzduchu. No a když psaní nejde, tak nejde. Až přijde můza, tak půjde a bude jedno, jestli je den nebo noc ;-) Někdy pro inspiraci dobře funguje správně zvolený film... Pěkný večer, Renata
    PS: koukněte na zelené řasy- chlorela, spirulina - je potřeba užívat dlouhodoběji, ale dceři právě při mononukleoze podle mne pomohly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je neuvěřitelné, odhadla jsi to úplně přesně... ty témata na knihu... pořád zvažuji kterým začít, design, cestování atd.... strašně ráda bych se pustila do autobiografie, myslím, že by to bylo zajímavé čtení a opravdu bych měla o čem psát, ale mám strach, že bych šla úplně donaha...
      Touha po knize ve mě vězí už léta... a poslední dobou je to tak silné, že mám potřebu začít, snad brzy.... hezký den Inka
      jo ty řasy mi taky jednu dobu hodně pomohly... opět jsem závislák na čokoládě a kávě, vím, že tohle mi dělá zle, tak plánuji změnu jídelníčku... bez cukru, kávy, lepku....to mi vždy hodně pomůže jen konečně začít a taky wobenzym, drahý, ale opravdu funguje, loni mi šíleně pomohl i Annice, ale je to taky o užívání aspoň dva měsíce...

      Vymazat
  2. Odži si aj toto obdobie ,úple celé,aj to si ty,tvoj život....aktivity nie sú jediná hodnota.......aj vyprázdnenosť má svoj význam...je to druh modlitby....človek ,,zloží ,, zbrane...,nechá sa ,,odzbrojiť....vojde do svojej ničoty....upni sa v nej len na jeden Bod,ten Životodarný...On ťa vyvedie.....
    ....mne CHlorella a Zelený jačmeň ...pomáha....
    ....budem na teba myslieť ....mám čo dávať pre...mám najťažšie obdobie okolo syna...aj ,keď pred Bohom najkrajšie....
    ....aj ja mám lúčne kvety,záhradnú burinu rada...sedmikrásky sa nám neujali...ale púpavu,žihlavu,hluchavku a lastovičník neničím....dokonca to jeme...lastovičníkom liečim Milovi bradavice...susedia,ale na nás apelovali,aby sme si to kosili...tak...
    ...pred domom mám ,,japonskú ,, lúku..semeno z ktorých vyrastajú lúčne kvety,deti sa zastavujú ,kývu Dorke a trhajú si kvety :)
    ..u nás sa darí levanduli,lebo máme piesčitú pôdu....
    ...a moji vedia,že neznesiem,keď mi kúpia kvety...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko tak skvěle jsi to napsala moc děkuji... aj vyprázdnenosť ma svoj význam... je to druh motlitby.................................. musím si to celé někde napsat to je tak nádherné a taková pravda....
      Věřím, že s Milem to musí být náročné, pochopit jeho svět a potřeby... to co by ho udělalo šťástným, najít cestu k jeho nitru, způsobu vnímání a prožívání a přizpůsobit tomu všemu život vás všech... modlím se ať máš sílu zvládat a ať všechno to snažení přinese krásné chvíle vám všem, naplnění, vzájemnost, radost.... je to těžká a složitá cesta, ale " life does not to be perfect to be wonderful " hezký den Inka .... s těmi kupovanými květy to mám stejně!!!

      Vymazat
    2. Aj ja ti ĎAKUJEM :)

      Vymazat
  3. Užívejte jara - je to nádhera a čím jsem starší, tím větší radost mi ta rozkvetlá krása dělá... A hrneček ze Starbucksu je boží :-). Přeji brzké uzdravení nebo aspoň zlepšení.... Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Petro moc díky! Vnímám to stejně... čím starší jsem , tím si víc dovedu užívat i ty úplně nejobyčejnější věci a nechápu, že jsem je dřív vůbec nevnímala...každý věk přináší něco nového, to je na životě úžasné... Inka

    OdpovědětVymazat