pondělí 18. března 2019

Brýle....



už má i Annika...

Nevím proč jsem si myslela, že Anni s brýlema neskončí i když Gabo je má zhruba od stejného věku... možná proto, že já jsem brýle nikdy nenosila...

Pan doktor ve zprávě píše nosit celodenně, ovšem já se zatím držím staré školy, kdy se říkalo, že pokud se nosí pořád, tak to oko zleniví a už se to bude jen zhoršovat.

Tak pořád Anni nutím, ať je raději má jen když potřebuje... ve škole na tabuli apod, ale možná je to blbost... tak nějak tápu co je správně a co ne...

Gabo je nosil celodenně, začal s dioptr. 0,75 jako Anni, dnes má víc jak 3 a bez brýlí je ztracený, čočky zatím nezkoušel...


Na fotkách se moc nadšeně netváří, ale brýle miluje, první den s něma lezla i do sprchy :)






















   












































 Hezký den,


i.








11 komentářů:

  1. ale ty bryle ji hrozne slusi, ja jsem na cockach, jde to:-), M.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, ta vyrostla za tu dobu, co jste nepsala. A bryle ji moc slusi.

    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, Annika je už velkááá a krásná a brýle ji sluší a jak má dlouhé a krásné vlasy !!Ten čas je neúprosný !! Přeji krásné jaro !! Šá

    OdpovědětVymazat
  4. Anice brýle sluší,teda ale vyrostla hrozně rychle.Je to velká slečna.Já bych byla taky spíš proto,aby zkusila oči "námáhat"a brýle používat jen pokud opravdu potřebuje.Ale,u každého to samozřejmě funguje jinak.Inko,krásný sluníčkový den vám přeje Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. S tím lenivěním oka bych to u dětí takhle neviděla, oko se kazí i tím, jak roste, může ji pak bolet hlava. Není nad správně předepsané brýle, my měnili doktorku 3x, než jsme našli dobrou. Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych jí je naopak nechala na celý den, aby se zrak nezhoršoval- ale to je na tobě .Moc jí sluší.Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, Anni je krátkozraká, což je růstová vada, proto se bude ještě postupně zhoršovat. Nenošením brýlí se nic nezlepší ani nezhorší. Důležitý je pobyt na přirozeném denním světle a odpočinek od dlouhých aktivit do blízka. Střídat s pohledem do dálky, v té chvíli mohou oči relaxovat. V dnešní době je krátkozrakost už téměř civilizační choroba spojená s neustálou prací očí na blízko :-(. S pozdravem Silvie

    OdpovědětVymazat
  8. Moc jí to sluší. Dcera také nosila od druhé třdy brýla a od patnácti čočky.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, taky mi jedna paní doktorka říkala, že se má posilovat oční sval, pak zas jiný dr., že to platí pouze u plusových vad a u mínusových můžete posilovat jak chcete a není to k ničemu (možná jsem ty plusy a mínusy otočila, už si to přesně nepamatuji). Anni to moc sluší - naštěstí se dá dnes vybrat ze spousty obrouček a jsou jedny krásnější než druhé - Vy jste tedy vybrali fakt luxusně. Hezký den Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Celý brácha. Vůbec Vám nejsou podobní:)
    Asi po taťkovi.
    Taky jsme obrejlovani a rádi.Kamila

    OdpovědětVymazat
  11. Anni je v nich krásná a moc se podobá bráškovi! Z vlastní zkušenosti - brýle nosím od čtvrté třídy, začínala jsem na půl dioptrii. S růstem rostly i dioptrie a skončila jsem na čtyřech. Nošení nebo nenošení nemělo moc vliv. A doktor mi naopak spíš říkal, ať nosím a oči si nekazím.Cca od 17 let se to zastavilo. Ještě mě strašili, že se oči můžou zhoršit po porodu, ale to se naštěstí nestalo. Teď střídám čočky a brýle a operace se po zkušenostech mých známých bojím...
    Krásné dny
    Kamila

    OdpovědětVymazat