neděle 3. března 2019

Včera....






maturitní ples...

Poslední dobou když se na něho dívám, tolikrát mi probleskne hlavou pár let zpět... vidím malého, hubeného blonďatého kluka... učím ho jezdit na kole... na lyžích, snowboardu... poprvé v zoo, poprvé do školy... rozbitá kolena... prokašlané noci... naše nekonečné povídání, naše úžasné společné prožívání zdánlivě obyčejných okamžiků a života vůbec. 

Nádherné chvíle a překrásné vzpomínky, které navždy zůstanou...

... a potom přijde čas kdy už musí sám a strašně moc po tom touží... 

a já se učím to chápat a zvládat... nechat ho jít, nechat ho žít jeho život...

Včera slzy dojetí a zároveň krásný pocit a radost, že tenhle úžasný kluk, je můj syn... že v něm navždy zůstane můj otisk a snad i moje nekonečná láska...



buď šťastný!!!




































6 komentářů:

  1. Moc gratuluji- moc pěkný mladý muž - stašně to uteklo......a moc Vám to spolu sluší.H.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji ! No je to už velký mužský ! A sluší vám to spolu moc.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Inečko, také se mi ten můj chlapeček mění pomalu v muže. Opravdu vám to moc sluší a Gabo je hezký mladý muž:-) Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší mu to moc! Kde vy v tom všem máte tatínka? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji.
    Ještě dnes v sobě cítím tu pýchu šťastné matky, která se musí vyrovnat, ač sobecky nechce, s dospělostí svého nej....
    Držím palce, ať se šťastně poperete s vašimi city ( kde je to malé, sladké miminko, zcela na mě závislé) a rozumem ( můj syn přeci musí být nezávislý, samostatný....).
    Andy

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji,vyrostl z něho opravdu moc pěkný kluk.Hrozně rychle to letí,pamatuji si,když jsem objevila váš blog,byl to malý klučina.A teď je z něho pěkný mladý muž.Moc vám to spolu sluší,přesně vím,o čem mluvíte.Taky mám dva dospělé kluky a je to nekonečná láska,spoustu krásných vzpomínek,které navždy zůstanou v srdci.Mějte se všichni moc hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat