pondělí 9. února 2015

sněží...



a do toho vítr... sněhová nádhera... ten vítr rozfoukává všechen sníh kolem, dělají se sněhové víry a fučí meluzína... od dětství miluju sníh, sněžení a vlastně všechno sněhové...
Tu neskutečně krásnou atmosféru, kterou přínáší, tu bílou barvu, která jakoby očistí všechno kolem a přináší takovou zvláštní harmonii a klid...


Vím, že spoustu lidí nabíjí sluníčko, já to tak mám se sněhem, přínáší mi radost a nabíjí mě energií... Mám chuť nasadit čepici a rukavice a jít na nekonečnou procházku, nechat se ošlehat větrem a mrazem, to je pro mě jako lázně...




V dobách mého nespoutaného mládí na snowboardu jsem si šíleně užívala  nezávislost a tu bláznivou snouborďáckou  svobodu... říkala jsem si sněhová vločka a složila jsem si verš, který mě pořád provázel..


" jsem vločka, já sněžím... a nikomu nenáležím..."
s láskou,

i.


1 komentář:

  1. So much snow!!!!!! And I'm missing it! I'd love being at home for it. Enjoy it for me!

    OdpovědětVymazat