čtvrtek 18. července 2019

Update...






káva za kávou , nějak mám zvýšenou spotřebu :(((








miláček Moneček... 




Lysá hora, kráska naše...








outdoor lounge...




pár menších projektů k dokončení...







 modré nebe nad hlavou...




náš domeček hříbeček...




 Anni odmítá nosit brýle... prostě teď nikdy ani na chvilku :(  možná až zase v září na tabuli ve škole... nemůžu s ní hnout... prý ji to vadí na obličeji a prý si nikdy nezvykne :(((




sem tam hodina kytary...



















konečně kniha... a úžasná...









pelech na terase...
















ale jinak docela bez programu jen tak den za dnem... vzhledem k chladnějším dnů Anni totální nuda :(
V ulici žádné děti, na tábor nechtěla ani za nic, babičky nemáme...

Tak jsme vymyslely únik do Holandska... jen my dvě...

Gabo má byt, úplně nový přímo v Leidenu... tohle je dlouhý příběh, jak přišel k bytu za cenu nájmu pidi pokoje... má vlastní wc, koupelnu, kuchyňský kout, což je jako sen... možnost pronájmu na několik let. Náhoda, štěstí a jedno s druhým.... prostě to vyšlo. Vlastně poslední den, kdy jsme už odjížděli z Holandska v docela blbé náladě, protože všechny nadějné možnosti se nakonec staly beznadějnými.


Ještě ho neviděl jen video, ale smlouva podepsaná a vypadá to, že první nájemníci budu já s Anni.

Pokud najdu odvahu a nasbírám energii, kterou stále postrádám.. možná už je to jen stav odpovídající věku. Annika má energie za deset a já ji nestíhám...

Nechávám to otevřené, uvidím, co příští týdny přinesou...

Původně jsem plánovala post opět z Holandska, z mého místečka plážového a toho nej a taky z Leidenu, který je skutečně krásný... ovšem mám zoufalý stav,  co se týče mého MacBooku, který odešel minulý týden na věčnost a já se těď jen modlím, ať se povede zachránit disc a x let našeho života ve fotkách, x mých projektů, prezentací apod... prostě jsem nezálohovala externě :(((

Ovšem celá ta situace je šílená, jsem jako bez nohy... nemůžu pracovat a nový macbook verze pro,  není jen tak malá investice... no průser je to! A taky omezení co se týče blogování, teď jsem se vecpala na pc od Gabriela. Ten byl doma od začátku prázdnin možná dva dny... zvykám si...

Ještě, že teď v létě pracovní proces minimální.  Pátrám po secondhandových variantách apod.


hezký večer,

i.




























5 komentářů:

  1. My máme pro dceru brýle s kovovou obroučkou, dělají jemnější obličej. Jen se ve velikosti junior špatně shání a pokud je více dioptrií, musí se nechat ztenčit skla.
    Hana M.

    OdpovědětVymazat
  2. A MacBook Air by nebyl řešením? Já na něm pracuji dost intenzivně několik let (i v Photoshopu) a nemám problém.

    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Moc děkuji za info., že v pohodě i na intenzivní práci, photoshop apod. Prý dnes ten air už zvládá strašně moc a max. k němu něco externího na ukládání. Už moc velké ambice nemám a přestávám dělat vizualizace, takže air bude až nad hlavu... jen trošku mne mrzí , že ho dělají jen ve vel 13 palc...

      Vymazat
  3. Krásně fotky,Lysá hora srdcovka.Byla jsem několikrát a zase se chystám,nemám to až tak daleko.Sice vždycky funím,ale když to člověk dá,tak pak je ta odměna v podobě výhledu nádherná.Mějte se s Ani moc krásně,super,že Gabo sehnal byt,ať se mu daří.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za super fota, paráááádní terasové poleženíčko s neskutečným výhledem, nádhera. Držím pěsti, aby se Gabovi v Holandsku, ve škole a v bytečku dařilo a aby byl spokojený, protože tím pádem budete v poho i vy. Je bezva, že teď máte o důvod víc se do Holandska vydat a my tím pádem máme šanci zase na vaše bezchybné reporty z cest. Já je tedy fakt "hltám" a čtu vždy nejméně 2x :-). Srdečně zdraví Lu z Moravy, která nemá blog a ani instagram a proto se stále hlásí jako anonymní, tak se za to omlouvám.

    OdpovědětVymazat